designerus Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Klienten er fornøyd og har allerede kjøpt logoen, men jeg ville likevel vise dere den. What you say? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Synes ikke at den var noe særlig.... Bare vanlig tekst, bortsett fra det nederst i venstre hjørne. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Særlig er fonten... Du vet sikkert ikke HVA er det... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Særlig er fonten... Du vet sikkert ikke HVA er det... Øhhhh.... Hva mener du? :-? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg mener at det er skriften som er spesiell... Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg mener at det er skriften som er spesiell... Synes ikke akkurat at skriften er så veldig spesiell, men men! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Hvor gammel er du? Har du noen kjennskap til typografi? Har følelse at jeg snakker med vegen. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hvor gammel er du? Har du noen kjennskap til typografi? Har følelse at jeg snakker med vegen. Hehe.... Jeg er født i 89, snart 14 år. Men hva er det som er så spessielt med den skriften? Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Da forklarer dette alt! Hva er forskjellen mellom Verdana og Times? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Da forklarer dette alt! Hva er forskjellen mellom Verdana og Times? Men.... Verdana er jo ikke noe spesiell font da! En helt vanlig.... Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg spurte ikke om Verdana er spesiell... Spurte: Hva er forskjellen mellom Verdana og Times? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg spurte ikke om Verdana er spesiell...Spurte: Hva er forskjellen mellom Verdana og Times? Hvorfor i all verden lurer du på det?? Verdana har litt mere "avrundete" bokstaver, hvis du skjønner. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Times er en serif font. Verdana er en sans-serif font. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Times er en serif font. Verdana er en sans-serif font. Ja, so?? Hva var poenget?? Det var riktig det jeg skrev også Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Helt grei logo (Helvetica Neue?). Lenke til kommentar
yNx Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ikke vondt ment, men jeg ble ikke særlig imponert over logoen. Det var jo bare litt svart tekst på hvit bakgrunn. Tar toppen 5 min å lage (hvis du ikke har laget teksten på en spesiell måte). Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Hva var egentlig spesielt med skriften/fonten? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Må si meg enig med de fleste her (alle var det kanskje).. den var ikke noe å skrive hjem om akkurat :wink: Fin font, men en logo bør etter min mening bestå av mer enn navnet på firmaet. Btw, er det fire forskjellige logoer, eller er det en med 4 eksemplarer av navnet? skjønner liksom ikke hvorfor navnet må gjentas 4 ganger i forskjellige størrelser Konklusjon: No offence, men jeg ville ikke brukt den om jeg fikk den gratis Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Den var jo smooth da, det skal du ha. Er ikke alltid nødvendig med masse dill, noen ganger er det slik at "less is more". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå