geirs3 Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 hva er problemet når det ofte kommer opp et vindu i windows og det står at det er feil i user.exe og gdi.exe. dette skjer når man er i midt i et program, slik at det avluttes. WinMe. Hva kan jeg gjøre for å fjerne det problemet?? Lenke til kommentar
covah Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Det er en veldig enkelt løsning på dette. Slett WinME og legg inn Win2k/XP (eventuelt linux). Lenke til kommentar
Dubsko Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 20:01, covah skrev:Det er en veldig enkelt løsning på dette. Slett WinME og legg inn Win2k/XP (eventuelt linux). Helt enig! ville lagt inn Slackware, eller RedHat om du er newbie.. Lenke til kommentar
Lunatic Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 20:12, Dubsko skrev: Quote: On 2002-02-02 20:01, covah skrev: Det er en veldig enkelt løsning på dette. Slett WinME og legg inn Win2k/XP (eventuelt linux). Helt enig! ville lagt inn Slackware, eller RedHat om du er newbie.. Sånne svar synest eg er trasige. Utruleg lite informative, omtrent som å ringe bilverkstaden når din gamle Nissan Pickup streikar, og dei gjev deg beskjed om at du må kjøpe ein ny Toyota Corolla i staden. Den er mykje meir driftsikker. Sjå for dykk samtalen: Meg: "Hei, eg har ein Nissan pickup, 1983 modell, med dieselmotor. Den vil ikkje starte. Kva kan vera galt?" Verkstad: "Det er veldig enkelt. Du må kjøpe ein 1999 modell Toyota Corolla. Dei startar alltid." meg: "Ja, men eg har ikkje pengar til det, eg treng lastekapasitet og 4wd." Verkstad: "Men Toyota er mykje betre. Eller Audi. Dei har bilar med 4wd." Ser poenget? Dersom ein ikkje kan gje eit fornuftig svar, så avstå frå å svare. ( Sorry, eg klarar ikkje alltid å leve opp til dette sjølv.) Og nei, eg er ikkje pro MS eller linux, alt til sitt bruk. Geirs3, eg veit ikkje kva som kan vera gale, men umiddelbart tenkte eg "virus!". Eg tar sikkert feil, men ein oppdatert virussjekk skadar aldri. Lenke til kommentar
Lunatic Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Og eg har ikkje verken Nissan, Toyota eller Audi. Eg kjører ein gamal Volvo 240, -83 mod. Lenke til kommentar
frans Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Har vært bort i samme problem med gdi.exe i win 98. Løsningen var å installere win 98 på nytt (over det gamle) Måtte gjøre det i fra dos siden windows ikke startet opp. http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...um=25&replies=6 Tror gdi betyr noe som "graphic device interface" Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Foreslår at du burde innstallere windowsen din på nytt eller installere en nyere version...... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Det å hevde at man ikke har råd til å kjøpe Linux er vel å være litt dryg. forresten: Slackware er IKKE for newbie's Gi noen en CD med Slackware og du redder liv _____________________________________________________ Tresprit Slackware 8.0 WinXP Pro (norsk jævelskap av no skit!) PS. Noen som har engelsk XP uten aktivering? [email protected] Lenke til kommentar
Lunatic Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 20:40, Tresprit skrev:Det å hevde at man ikke har råd til å kjøpe Linux er vel å være litt dryg. Poenget mitt var at svaret var j**vla lite nyttig. Og det kostar ikkje så lite å porte prog. over til Linux,dersom ein ikkje berre brukar standard kontorpakke. Dersom ein er drilla på t.d autocad, er det lite freistande å finne ein cad pakke til Linux, for deretter lære seg å bruke den. Spesielt når ein allerede har brukt pengar på lisens til MS-basert system. Eg har ingenting mot Linux, eg brukar det sjølv innimellom. Men som eg sa; alt til sitt bruk. Eg meinte ikkje å starte ein MS/ Linux diskusjon. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Quote: On 2002-02-04 20:40, Tresprit skrev:PS. Noen som har engelsk XP uten aktivering? Warez er ikkje lov her på forumet. Lenke til kommentar
geirs3 Skrevet 5. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har også problem med gdi.exe. Har prøvd alt mange operativsystem. Har fortsatt garanti. Har en lite mistanke om at det er grafikkortet som er ødelagt... Eller så er det rammen som kan være noe defekt. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 helt enig med Lunatic.. det er for enkelt å si, bytt til nyere os eller linux.. har dere ikke ett bedre svar, så unngå og svar (slik som jeg her ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå