Roundsound Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg har satt opp synkronisering av facebook-kontaktene på min Desire Z. Når jeg kobler sammen kontaktene, slik at de blir en kontakt, så overstyrer facebook-informasjonen den orginale kontaktinformasjonen jeg hadde på kontakten. Dette er i og for seg greit, men problemer er at facebook legger til 47 foran selve mobilnummeret hos de kontaktene som deler sitt mobilnummer på FB. Ikke +47 eller 0047 altså. Dette gjør at jeg får "nummeret du ringer er ikke i bruk" når jeg prøver å ringe noen. Jeg får ikke redigert nummeret. ATM så må jeg har to kontakter på flere personer, siden facebook-kontakten ikke lar seg slette. Er det en fiks for dette, eller må jeg slette alle FB-kontaktene fra telefonen? Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Rart. Har ikke det problemet med min Desire hd og hero. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg hadde selv dette problemet, men det løste seg når jeg slettet facebook-kontoen fra telefonen, og deretter koblet den til igjen. Lenke til kommentar
edwood Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Du kan vel velge et annet nummer som 'primary' hvis du har det lagret på kontaktene dine? Altså slik at facebook-nummeret ikke er 'primary'. Lenke til kommentar
Roundsound Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Du kan vel velge et annet nummer som 'primary' hvis du har det lagret på kontaktene dine? Altså slik at facebook-nummeret ikke er 'primary'. Nei, ikke som jeg kan se ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå