Grinchen Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg greier ikke å bestemme det er så mange valgmuligheter.. Her er de: Fleskepannekaker Spaghetti bolognese Spaghetti med pesto bacon og sopp Røde pølser med pommes frites fiskepinner med pommes frites Wok med strimlet svinefilet Hva mener dere jeg skal gå for og hvorfor? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Wok med strimlet svinefilet 3 Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Wok med strimlet svinefilet Hvorfor mener du at det er det overlegne valget da? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg ville tatt fleskepannekaker, det eier Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fiskepinner. Fordi fisk er sunnest. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Fiskepinner. Fordi fisk er sunnest. pfff, det er lørdag idag. Ikke sunnhetsdag. Endret 19. februar 2011 av olehh 1 Lenke til kommentar
Special P Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Wok med strimlet svinefilet Hvorfor mener du at det er det overlegne valget da? Det er ikke det overlegne valget, men jeg er i wok-humør nå. Dessuten er det sunt, godt og raskt å lage. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg ville tatt fleskepannekaker, det eier Ja det er godt det særlig med ekstra tykt bacon og litt god sopp. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg ville tatt fleskepannekaker, det eier Ja det er godt det særlig med ekstra tykt bacon og litt god sopp. og kanskje litt gressløk! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fiskepinner. Fordi fisk er sunnest. pfff, det er lørdag idag. Ikke sunnhetsdag aka søndag eller mandag Sunnhet er bra uansett hvilken dag det er. Men ok, fiskepinner er ikke det sunneste man får tak i heller. Jeg har et par andre grunner også: (for å velge fisk) 1. Miljøhensynsmessige årsaker 2. Helseårsaker 3. Ikke minst, etiske årsaker. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Jeg ville tatt fleskepannekaker, det eier Ja det er godt det særlig med ekstra tykt bacon og litt god sopp. og kanskje litt gressløk! God ide! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sunnhet er bra uansett hvilken dag det er. Men ok, fiskepinner er ikke det sunneste man får tak i heller. Jeg har et par andre grunner også: (for å velge fisk) 1. Miljøhensynsmessige årsaker 2. Helseårsaker 3. Ikke minst, etiske årsaker. 1. Mesteparten av fisken som selges er oppdrettsfisk som forsøppler havbunnen veldig. 2. Oppdrettsfisk er ikke like sunn som den en gang var. De forer den også med mye rart. 3. Hva er så etisk med å spise fisk ? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fleskepannekaker fordi det smaker best. Helst med menneskekjøtt Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Fiskepinner. Fordi fisk er sunnest. Fiskepinner? Sunt? Bwahahahaha. :!: EDIT: Sats på wok, du. Om nom nom Endret 19. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 1. Mesteparten av fisken som selges er oppdrettsfisk som forsøppler havbunnen veldig. 2. Oppdrettsfisk er ikke like sunn som den en gang var. De forer den også med mye rart. 3. Hva er så etisk med å spise fisk ? 1. Hvis du ser bort fra laks, så er ikke det sant. 2. Du har rett. Styr unna oppdrettfisk. 3. Har ikke sakt at det er etisk riktig, men her er valget mellom fisk og pattedyr. Det er ganske store forskjeller på de to slagene. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) 3. Har ikke sakt at det er etisk riktig, men her er valget mellom fisk og pattedyr. Det er ganske store forskjeller på de to slagene. Ein torsk er like levande som ein gris. Endret 19. februar 2011 av Dermuszdel Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja også? En gris er like levende som et menneske. Gidder ikke ta denne diskusjonen her. Jeg bare svarte på TS sitt spørsmål. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ja også? En gris er like levende som et menneske. Jepp. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Fisk er stygge. Det er mer etisk å spise stygge fisker enn søte dyr. 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er bullshit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå