Ulleboy Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Heisann. Da var tiden inne for å bygge seg en ny stasjonær maskin. Og da lurer jeg på om noen med litt peiling ratt kan finne noen fine oppsett til meg? Som sagt skal den brukes til spilling. Så burde ha nok kraft til og dra BFBC2 og CoD, på max. Noen som har noen fine oppsett? Vil også trenge Windows 7 64bit, så fint om dette regnes med i prisen. Takker. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Nå er denne ca 700 kr over budsjettet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=486145 Men den er virkelig verdt prisen, selvsagt kan noe justeres F.eks har du små behov er sikkert m-ATX som er litt mindre, harddisken er neppe så veldig bra, samsung F3 er nok ennå raskere. Men ja, dette er virkelig snakk om god maskin, nå bruker vel denne standard intel kjøler som ikke er noe spesielt, men det koster ca 200-300 kr de billigste kjølerne med 12cm vifter og disse burde være bra nok. Tenk å handle pc som en invistering, mulig du får ennå billigere om du handler på netshop eller multicom samt amentio, men husk da på å sjekke rundt med erfaringer og slik. Hvis du kan vente så er nok Core i7 2600 ganske så lik priset og et 1155 sokkel noe å vurdere. Du bør vente til mars, eller gå for sata 600 hvis du vil ha stabilt ytelse over tid. Endret 19. februar 2011 av LMH1 Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Yepp, helt klart en konge PC, men da vil jeg komme på over 9k med Windows. Skulle helst ha ligget på under 8k MED Windows 7 64bit. Lenke til kommentar
jornboss Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Forslag her til 7700,- fra Komplett. Ønsker du å spare 500,- kjøper du AMD PII 955 som er nesten like bra. Alternativet til AMD er pr i dag å kjøpe i5 760 + hovedkort med socket 1156. Det yter litt bedre enn AMd's system men er også noe dyrere. Kun de to produktene må evt byttes ut. Alt annet passer. Endret 19. februar 2011 av jornboss Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Tror dette er ett bedre alternativ for meg, mtp pris. Og ser ut til å være masse av ytelse. Skal helst dra WoW på full guffe, i høy oppløsning i alle situasjoner. Regner vel med at denne vil klare det fint. Lenke til kommentar
Ulleboy Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Men noen som vet at denne maskinen som nevnt over, klarer og dra WoW på full pupp uansett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå