V7aquaman Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, jeg har en Nokia 5530. På den telefonen ligger det er par sikkerhets koder jeg har glemt. Jeg prøvde å stille den tilbake til fabrikinstillingene med da måtte jeg taste inn en kode som jeg ikke kan. 12345 funket ikke ? Noen som vet hvordan jeg kan finne ut den koden eller får TLF stilt tilbake til fabrikinstillingene. Takk til de som tok tiden for å svare/hjelpe : ) Lenke til kommentar
xaco Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Hva med hardreset? grønn knapp + rød knapp + kamera knappen, disse holder du inne mens du skrur på telefonen.(er i alle fall sånn på 5800, og de to modellene er jo ganske like) Lenke til kommentar
V7aquaman Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 Hva med hardreset? grønn knapp + rød knapp + kamera knappen, disse holder du inne mens du skrur på telefonen.(er i alle fall sånn på 5800, og de to modellene er jo ganske like) Nokia 5530 har ikke fysiske knapper. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Hva med hardreset? grønn knapp + rød knapp + kamera knappen, disse holder du inne mens du skrur på telefonen.(er i alle fall sånn på 5800, og de to modellene er jo ganske like) Nokia 5530 har ikke fysiske knapper. Du kan se Her =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå