-Just-Me- Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei Jeg ante ikke hvor jeg skulle ta denne, men ikke drep meg om det er feil sted da. Bestevenninna mi fyller 20 om noen dager, og er litt dårlig til dette her. Trenger tips til en fin bursdagsgave til henne Har blitt foreslått smykke, men jeg vet ikke helt.. Tror ikke hun er sånn med masse smykker, er ikke helt den typen liksom. Har dere noen gode forslag, folkens? Lenke til kommentar
siindre Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hvor mye skal du bruke da? Finnes mange utrolig fine og kule klokker på enkelte klesbutikker, til 3-400kr. Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hva er langtidsmålet ditt med dette forholdet? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Hvor mye skal du bruke da? Finnes mange utrolig fine og kule klokker på enkelte klesbutikker, til 3-400kr. Oi, det glemte jeg å si.. Hmm 500 kan sikkert brukes uten problem. Hva er langtidsmålet ditt med dette forholdet? Hæ ? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Man kjøper ikke smykker til en person man kun tenker å være venner med for alltid. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Man kjøper ikke smykker til en person man kun tenker å være venner med for alltid. Sant, sant. Noe som skurrer med smykker ja. Andre forslag? Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 jeg gav en helflaske med vodka og et artig selvskrevet kort til forrige 20årsdag, hun ble veldig glad Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Er dere gode venner? I såfall ville jeg satt pris på en opplevelse. Kino + middag eller noe sånt? Gavekort er jo også et alternativ, men føler det er litt upersonlig og siste utvei. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Vi skal ut på bursdagen hennes med flere venner, så det blir litt vanskelig med middag sånn sett. Men en flaske med alkis.. Hmm, jeg er 19 så jeg kan ikke kjøpe tequila liksom, med mindre en kompis av meg kjøper det for meg da.. Men hehe.. Joda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå