NeEeO Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, Har nylig reiinstallert Windows 7, skulle akuratt til å installere minecraft(et spill som funket før jeg reinstallerte) Plutselig står det "Bad video drivers" . Jeg ser overraskende opp på skjermen, spillet funket jo før. Ble driverne av installert eller noe? Men ja, da må jeg nok installere drivere..Har ingen peil på dette(med ingen mener jeg -40%) Vel det er en lapp på pcen min der det står no informasjon, som kanskje kan være til nytte: Acer Aspire 5738ZG bla..bla..bla... NVIDIA GEFORCE G105M Vis jeg sjekker i device manager står det: Standard VGA Graphics Adapter. Hvilken driver skal jeg installere til: NVIDIA GEFORCE G105M? Please gi en link til det akuratte produktet..Har enkelig ikke noe peil på dette..(Uansett etter at jeg resetta windows har jeg merka at grafikk til tekt og websider..og skriverbodr...har blitt dårligee. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Gå til nvidia og last ned driverene til kortet dit da vel... 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Gå til nvidia og last ned driverene til kortet dit da vel... Mann..jeg er ikke eirnstein heller..Hvordan skal jeg finne driver til kortet mitt ? Edit: Link takk. Endret 19. februar 2011 av Noreply Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Nå skal jo Windows egentlig klare å finne driverne selv dersom du oppdaterer systemet ditt sikkelig. Gå her: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Så velg Trykk "Graphic Drivers" der det står: "Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products." Så blir du bet om å installere et likte program som søker igjennom systemet ditt. Da ser du om den finner frem til ditt kort. Hvis ikke må du velge manuelt. Endret 19. februar 2011 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 http://www.acer.no/ac/no/NO/content/drivers Velg Notebook, Aspire, 5738ZG og velg riktig os i dropdown menyen der! last ned driveren for skjermkorte dit der. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Nå skal jo Windows egentlig klare å finne driverne selv dersom du oppdaterer systemet ditt sikkelig. Gå her: http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk Så velg Trykk "Graphic Drivers" der det står: "Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products." Så blir du bet om å installere et likte program som søker igjennom systemet ditt. Da ser du om den finner frem til ditt kort. Hvis ikke må du velge manuelt. OMG! Grafikken har blittt helt nydelig fra den jeg hadde istad..Skriften og ALLLLLLT har blitt så bedre..istad var på en måte grafikken jæøææævla dårlig.. Tuusen Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå