Toast Is Pimp! Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Idioter her inne... Snakk om noe dere kan, og ikke bare synsing. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 For de som fikk lyst til å utnytte vannet i røret; her er en fin fra instructables. Regner med at uten en heftig batteripark så er det litt vanskelig å få noe særlig ut av den. Men er det en middels husholdning der det tappes vann til forskjellige formål i løpet av dagen så kan man alltids få noe tilbake. Lenke til kommentar
Te'om Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 (endret) Hvor mange watt kan man egentlig få ut av vannforsyningen? Kanskje man kan bruke dette til å drive flere elektriske artikler. Ser for meg at dette etterhvert kan erstatte både monstermaster og sjøkabler Problemet er at vannet må løpe for at elektrisiteten skal produseres. Men dersom du liker å dusje lenge har det kanskje noe for seg EDIT: Noen som vet om man kan få tak i denne i Norge, eventuelt få kjøpt den fra en utenlandsk nettbutikk som sender internasjonalt? Endret 24. februar 2011 av Te'om Lenke til kommentar
runerask Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 Hvor mange watt kan man egentlig få ut av vannforsyningen? Kanskje man kan bruke dette til å drive flere elektriske artikler. Ser for meg at dette etterhvert kan erstatte både monstermaster og sjøkabler Problemet er at vannet må løpe for at elektrisiteten skal produseres. Men dersom du liker å dusje lenge har det kanskje noe for seg EDIT: Noen som vet om man kan få tak i denne i Norge, eventuelt få kjøpt den fra en utenlandsk nettbutikk som sender internasjonalt? Hvis man skal satse på dette på proff, så monterer man selvsagt ikke dette i dusjen men i hovedinntaket, kombinert med et fast åpnen kran som alltid åpen.... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Hvis man skal satse på dette på proff, så monterer man selvsagt ikke dette i dusjen men i hovedinntaket, kombinert med et fast åpnen kran som alltid åpen.... Jeg ville heller satset på batteripark enn kontinuerlig rennende vann. Det er steder man må betale for menge brukt vann så da kan det bli lite lønnsom. Og ikke minst lite miljøvennlig, da alt avløp går i samme røret. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg