Gå til innhold

13.3 med hdmi, usb 3.0, i7 og mulighet for 8gb minne.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eneste jeg kommer på i farten må vel være Sony Vaio Z-serien (neste versjon som kommer ila året) Den kommer sannsynligvis med Sandy bridge, og sikkert en USB 3.0 port eller to. Sikkert flere maskiner der ute, men ikke som jeg kommer på.

EDIT: Når jeg tenker meg litt mer om, så finnes www.multicom.no og sjekk diverse nettbutikker. Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg?

Mvh Faller

Endret av Faller
Lenke til kommentar

Eneste jeg kommer på i farten må vel være Sony Vaio Z-serien (neste versjon som kommer ila året) Den kommer sannsynligvis med Sandy bridge, og sikkert en USB 3.0 port eller to. Sikkert flere maskiner der ute, men ikke som jeg kommer på.

EDIT: Når jeg tenker meg litt mer om, så finnes www.multicom.no og sjekk diverse nettbutikker. Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg?

Mvh Faller

De Vaio modellenenee du tenker på blir mest sannsynlig Vaio SA/SB og kommer med USB 3.0 og i7

Her kan du lese litt mer om det som ble presentert på CES 2011.

Link: Notebookreview

De ble vist fram som konsepter, men jeg synes de så bra produksjonsklare ut. Råe maskiner i hvertfall!

Er nok en desverre en stund til disse kommer hit, men jeg tror de er vært og vente på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...