The Walking Dead Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) som topic sier, er ute etter en slik pc. trenger vel absolutt ikke i7 cpu, men i3 og i5 kan være aktuellt også. takk for tips. (mac er ikke interessant) Endret 20. februar 2011 av 530XD Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Neste Macbook Pro som er like rundt hjørnet, du kan jo kjøre bootcamp om du ikke takler osx Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Neste Macbook Pro som er like rundt hjørnet, du kan jo kjøre bootcamp om du ikke takler osx glemte å nevne at jeg er allergisk mot mac produkter, men takk. Lenke til kommentar
Faller Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Eneste jeg kommer på i farten må vel være Sony Vaio Z-serien (neste versjon som kommer ila året) Den kommer sannsynligvis med Sandy bridge, og sikkert en USB 3.0 port eller to. Sikkert flere maskiner der ute, men ikke som jeg kommer på. EDIT: Når jeg tenker meg litt mer om, så finnes www.multicom.no og sjekk diverse nettbutikker. Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg? Mvh Faller Endret 20. februar 2011 av Faller Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 rundt 10000kr må man vel regne med. Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Eneste jeg kommer på i farten må vel være Sony Vaio Z-serien (neste versjon som kommer ila året) Den kommer sannsynligvis med Sandy bridge, og sikkert en USB 3.0 port eller to. Sikkert flere maskiner der ute, men ikke som jeg kommer på. EDIT: Når jeg tenker meg litt mer om, så finnes www.multicom.no og sjekk diverse nettbutikker. Vet ikke hvilken prisklasse du ser for deg? Mvh Faller De Vaio modellenenee du tenker på blir mest sannsynlig Vaio SA/SB og kommer med USB 3.0 og i7 Her kan du lese litt mer om det som ble presentert på CES 2011. Link: Notebookreview De ble vist fram som konsepter, men jeg synes de så bra produksjonsklare ut. Råe maskiner i hvertfall! Er nok en desverre en stund til disse kommer hit, men jeg tror de er vært og vente på. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 23. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2011 http://www.hardware.no/artikler/liten_kraftpakke_fra_sony/90098 denne kan det bli Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 24. februar 2011 Del Skrevet 24. februar 2011 Ja, det er en fin maskin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå