Multi-Task Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Heisann, Skaden er enda ikke skjedd, men velger å sjekke umiddelbart. Jeg har kjøpt en skinnveske til min ipad, og alledere etter 3 uker har lukkemekanismen begynt å rives av. Det er spørsmål om uker før denne faller av helt, og da vil jeg ikke kunne lukke den. Vesken synes helt ubrukt foruten dette, den er behandlet helt normalt. Vesken kostet kr. 699 og jeg forventer dermed en viss holdbarhet. Vil jeg bli hørt med dette i butikk? Hjemmel for kravet anser jeg for å være forbrkjl. § 16 bokstav a jf. § 15 andre ledd bokstav b. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lever den i butikken snarest. destto lengre du venter (mer ødelagt den blir) desto svakere står du. Lenke til kommentar
Multi-Task Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Lever den i butikken snarest. destto lengre du venter (mer ødelagt den blir) desto svakere står du. Dersom jeg klager nå, og de nekter ettersom skaden ikke enda har skjedd, så har jeg vel ihvertfall overholdt min plikt til å fremholde mangelen innen rimelig tid? Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Lever den i butikken snarest. destto lengre du venter (mer ødelagt den blir) desto svakere står du. Dersom jeg klager nå, og de nekter ettersom skaden ikke enda har skjedd, så har jeg vel ihvertfall overholdt min plikt til å fremholde mangelen innen rimelig tid? jepp Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Sånne småting bør være en veldig enkel sak å få gjennomslag for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå