Olestokk Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 hei, jeg har en hp pavilion a6200 pc, men under rundt 15 min med et spill åpent i full skjerm så kobler pcen fra skjermen skjermkort: Asus EN9800GT Hybrid Power skjerm: Samsung Syncmaster BX2431 Prosessor: Athlon 64 X2 (B) 4000+ 2.1 GHz (65W) Hovedkort: MCP61PM-HM / Nettle2-GL8E Harddisk: 2x seagate 1TB Operativsystem : windows 7 home premium 32 bit jeg har installert siste drivere og testa det med MSI combuster. skjermen kobler fra med direct x 10/direct 3d 10 og klarer ikke engang å starte testen for direct x 11/direct 3d 11 men skjermen kobles fra når det er openGL og direct x 9/direct 3d 9 også men ikke under testen. kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Enfenion Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hva mener du med at skjermen "kobles fra"? Blir den svart eller hva er det som skjer? Krasjer programmet? Om jeg ikke tar feil, så støtter ikke det skjermkortet DirectX 11, så ikke så rart om testen ikke vil kjøre. Har du lastet ned driverene fra asus? Det kan i alle fall være verdt et forsøk å prøve med drivere fra nvidia.com i stedet... Du kan også prøve å oppdatere BIOS. Litt far fetched, men kanskje verdt å prøve. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 det jeg mener med at den kobler fra er at den bare plutselig blir svart og begyner å søke etter tilkoblinger. har lasta ned drivere til skjermen og lasta ned drivere fra både asus og nvidia vet nå at det er skjermkortet fordi det skjer ikke når jeg bruker et annet skjermkort (da lagger alt men da virker det ivertfall) noe mulighet for at dette kan gå på garantien? asus sier at det er 3 års garanti på alle skjermkort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå