Dagoth Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Hei. Bygde ny pc i desember, og den fungerer stort sett kjempebra. Idag tenkte jeg at jeg skulle legge inn CDene mine på den, men da skuffet den meg. Har ikke hatt noen problemer med avspilling av DVD-plater, men når jeg satt inn CD-platen fikk jeg denne feilmeldingen: Jeg har denne DVD-brenneren, den skal kunne lese både CDer og DVDer. Help? EDIT: Fikk nå opp lydfilene fra en CD ved å gå inn på iTunes, men får fortsatt samme feilmelding rett etter at jeg setter inn CDen. EDIT 2: Av en eller annen merkelig grunn ser det ut til å fungere nå. Endret 19. februar 2011 av Dagoth Lenke til kommentar
LisseLotte Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei. Bygde ny pc i desember, og den fungerer stort sett kjempebra. Idag tenkte jeg at jeg skulle legge inn CDene mine på den, men da skuffet den meg. Har ikke hatt noen problemer med avspilling av DVD-plater, men når jeg satt inn CD-platen fikk jeg denne feilmeldingen: Jeg har denne DVD-brenneren, den skal kunne lese både CDer og DVDer. Help? EDIT: Fikk nå opp lydfilene fra en CD ved å gå inn på iTunes, men får fortsatt samme feilmelding rett etter at jeg setter inn CDen. EDIT 2: Av en eller annen merkelig grunn ser det ut til å fungere nå. Ok, bra du fikk det til å fungere. Hvis ikke hørtes det nesten ut som om lese-hodet (eller hva det heter) ikke fungerte. Hadde nemlig samme problem med en helt ny PC, hvor jeg kun fikk sett DVDer men den klarte ikke lese data-cder. Fikk ny og da fungerte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå