Gå til innhold

Hvor er det blitt av linux-kategorien?

Skal Linux-kategorien ligge under:  

1 stemme

1. 1. Skal Linux-kategorien ligge under:

• Programmer
      15
    • Hardware
      60
    • Egen Linux-kategori
      58

Anbefalte innlegg

Det er ikke den dummeste ideen som er fremmet i denne tråden, nei. Er det slik at dette har vært forsøkt før? Hva er sansynligheten for at dette kan gjennomføres (evt. med hjelp fra visse brukere)?

linux.hardware.no skulle jeg alltids klart å besøke... :)

Baq

Sannsynligheten er vel temmelig bra - det kommer an på om noen er villig til å bruke mye tid på å få litt aktivitet der. For øvrig tror jeg den avdelingen passer best på programmer.no, eller hur?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sannsynligheten er vel temmelig bra - det kommer an på om noen er villig til å bruke mye tid på å få litt aktivitet der. For øvrig tror jeg den avdelingen passer best på programmer.no, eller hur?

Høres bra ut! Men, her er det vel som vanlig mange meninger om hvor dette bør ligge. Hvis en først skal lage en egen linux-side (a la hw.no/windows.no/etc) må jo det perfekte stedet være linux.no. Desverre er dette opptatt. Da blir vel det nermeste en kommer linux.hw.no, evt. www.hw.no/linux?

Baq - desverre ikke guru når det kommer til linux (ennå), så bidragene fra denne kanten blir nok heller mindre i første rekke.

Lenke til kommentar
Det er ikke den dummeste ideen som er fremmet i denne tråden, nei. Er det slik at dette har vært forsøkt før? Hva er sansynligheten for at dette kan gjennomføres (evt. med hjelp fra visse brukere)?

linux.hardware.no skulle jeg alltids klart å besøke... :)

Baq

Vi er en gjeng som er med på det ja, se tråd i linux-forumet... :D

Lenke til kommentar

Liker hw.no/linux.

Fordi:

For meg er HW og Linux veldig tett knyttet sammen. Om jeg har noe jeg lurer på så er det når det gjelder nyere HW og linux.

Forslag:

Få de siste 20 threadene opp på den ene siden (10 blir litt for lite)

Få også Linux tilbake inn i hw.no hovedforumet. Den hører naturlig inn der. Se begrunnelsen over.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Saken er under debatt i forumstyret - jeg antar at en endelig avgjørelse vil foreligge nokså snart. Jeg har foreslått å legge linux tilbake der den lå inntil vi får opprettet en skikkelig linux-side. Den vil etter stor sannsynlighet havne på Programmer.no, dersom det ikke opprettes en helt egen site - det får bli en sak for noen andre enn forumstyret. I tilfelle en linux-site blir opprettet, vil det antagelig bli en egen hovedkategori for linux-distroer.

Lenke til kommentar
Saken er under debatt i forumstyret - jeg antar at en endelig avgjørelse vil foreligge nokså snart. Jeg har foreslått å legge linux tilbake der den lå inntil vi får opprettet en skikkelig linux-side. Den vil etter stor sannsynlighet havne på Programmer.no, dersom det ikke opprettes en helt egen site - det får bli en sak for noen andre enn forumstyret. I tilfelle en linux-site blir opprettet, vil det antagelig bli en egen hovedkategori for linux-distroer.

Vi på forumet er iallefall klare for å mekke en egen linux-site,

Bare se her :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...