Gå til innhold

Hvor er det blitt av linux-kategorien?

Skal Linux-kategorien ligge under:  

1 stemme

1. 1. Skal Linux-kategorien ligge under:

• Programmer
      15
    • Hardware
      60
    • Egen Linux-kategori
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som et ledd i en større opprydding på forumet, er kategorien flyttet til Programvare, der den hører hjemme. For ettertiden vil Programmer.no og muligens Windows.no liste trådene fra linux-kategorien.

Trådene vil fortsatt vises i listen over de X siste trådene.

Lenke til kommentar

Finnes vel bedre måter å rydde opp iforumet på, som f eks å kvitte seg med hele 'off topic' underforumet. Det hører ikke hjemme noen plass uansett. Verken hardware, programmer, programmering, mac, bærbart osv. Det er ikke engang direkte tull(.no)

Lenke til kommentar
Ber alle som er for åpne standarder og fri programvare om å skrive en PM til yummy med innholdet som står på denne sida.

La linuxforumet leve!

MarcelSB

Tror dere skal ta det i denne tråden i stedet. Det er jeg som foretok endringene etter at forumstyret ble enige om dette, men det nytter ikke å klage til bare meg.

For øvrig kan jeg ikke se problemet - det er bare å legge dette i bokmerkene deres:

.no/viewforum.php?f=27"]http://forum.[sITENAVN].no/viewforum.php?f=27

(bytt ut [sITENAVN] med det du vanligvis bruker (overklokking, hardware osv.)

Lenke til kommentar

Linux forumet er ikke akkurat så synlig lenger. Nå må folk gå inn på programvare delen for å se forumet, istedenfor at det ligger rett forran trynet på dem. Det blir ikke helt det samme. Jeg besøker ihvertfall aldri noen av de andre forum delene enn de under hardware, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Det er litt "upraktisk" :(

Lenke til kommentar
Det er jeg som foretok endringene etter at forumstyret ble enige om dette, men det nytter ikke å klage til bare meg.

Du er medskyldig. For det andre er du admin og det virker logisk å henvende seg til Dem. Denne tråden derimot er ikke rettet rett mot deg ;)

Dessuten... De fleste brukerene av linuxforumet leser hardware.no, ikke programmer.no, derfor blir dette en tungvind løsning for oss.

Lenke til kommentar

Linuxforumet har iallefall mye mer å gjøre med hardware enn det "Annet om data" og "Webshoperfaringer". Mye av diskusjonen og hjelpen på linuxforumet handler nettop om hardwarerelaterte ting i forhold til linux. Linuxforumet hører så absolut hjemme under "Hardware" og det er bare destruktivt for linuxforumet og supporten til fri programvare at linuxforumet usynligjøres ved å legges under Programvare.

Skjerp dere! :grumpy:

MarcelSB :evil:

Lenke til kommentar
Ønsket fra flere av oss samt forum styret, og hva er problemet+  :shrug:

Problemet er:

Linux forumet er ikke akkurat så synlig lenger. Nå må folk gå inn på programvare delen for å se forumet, istedenfor at det ligger rett forran trynet på dem. Det blir ikke helt det samme. Jeg besøker ihvertfall aldri noen av de andre forum delene enn de under hardware, og jeg er sikkert ikke den eneste.

Det er litt "upraktisk"

Lenke til kommentar

Du er medskyldig. For det andre er du admin og det virker logisk å henvende seg til Dem. Denne tråden derimot er ikke rettet rett mot deg ;)

Vel - det er jeg som får kasta dritt mot meg via PM...

Lenke til kommentar

Pass på tonen, folkens! Retningslinjene sier følgende:

"Respekter dine moderatorer. De her er for å holde orden i forumet, ikke for å skremme dere vekk."

Skal dere oppnå noe, nytter det IKKE å kjefte løs. Mer flaming nå, så tar jeg fram utestengningslista!

Konstruktive innlegg i denne tråden mottas imidlertid med takk. Husk: avgjørelser _kan_ omgjøres... (Ikke at jeg lover noe!)

Lenke til kommentar

Som sagt, du er admin, derfor virker det logisk. Misfornøyde har en tendens til å flame admins, siden moderatorer i de fleste forum har redusert makt og innflytelse.

Dessuten har folket talt, og flere kommer til å tale. Kan dere ikke forstå at vi blir misfornøyde? Er tross alt vi som bruker forumet. makt til folket !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...