glennbech Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei, Jeg leste på amobil at det var en app ute for iPhone og iPad der du kunne følge Ski VM. http://www.amobil.no/artikler/folg_ski-vm_paa_iphone_og_ipad_/89936 Da ble jeg litt arg over at det ikke fantes noe for Android. Siden jeg jobber med systemutvikling lagde jeg like godt sammen denne appen her; [Link fjernet av admin] Appen har - TV program for NRK1 og NRK2 - Hele rennprogrammet - Nyheter relatert til Ski VM fra google news som indexerer mange store norske nyhetskilder. Jeg er ikke så glad i å jobbe gratis, så den koster 9 kroner Beklager om dette inlegget oppfattes som reklame. Siden det fortsatt er noen dager igjen til SKI VM tar jeg også imot forslag til forbedringer med stor glede i denne tråden. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Beklager, men så lenge du tar penger for applikasjonen, så regnes det som reklame. Tråden stenges. Spørsmål tas på PM. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg