hightow Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Finnes det PC-spill eller PS3-spill som har denne banen? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) GT5 til PS3 har den Edit: Hvis det er nordsløyfa du tenker på? Endret 19. februar 2011 av Hotel Papa Echo Lenke til kommentar
dignitasViper Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Need for Speed Shift Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Shift 2: Unleashed Det kommer ut i slutten av mars. http://www.needforspeed.com/shift2unleashed/track/N%C3%BCrburgring Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Det er ihvertfall jævla digg å kjøre den på Gt5 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Har Shift 2 den ekstra lange 24-timers versjonen hvor du kjører nordsløyfa, pluss en del av GP? Det har i alle fall GT5. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 GTR EVO. Du kan også laste ned baner til det spillet, og det samme med biler osv også, i tillegg til at spillet er veldig virkelighetsnært... Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Denne tråden fikk meg til å blåse liv i Shift igjen i påvente av oppfølgeren. Fantastisk spill egentlig! Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Denne tråden fikk meg til å blåse liv i Shift igjen i påvente av oppfølgeren. Fantastisk spill egentlig! Ja, likte Shift veldig godt. Men det var litt for mange ting som var irriterende (poeng for å torpedere andre biler, dårlig online modus, dodgy AI, skuffende skademodell...) til at jeg fortsatt spiller det. Håper de rensker bort mye av dette i 2'ern, og ikke lager rotete, alt for "kule" menyer. Så håper jeg de ivaretar det som var bra: Beste lyden i et bilspill ever. Beste cockpit cam i et bilspill ever. Road America! http://www.youtube.com/watch?v=MyIyRpeAZ7A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå