haakkern Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Hei.. går elektrofag og tegner i visio lurte på om det finnes et sted der jeg kan få sjablongene lasted ned eller kjøpt de? slik at jeg slipper og tegne dem selv..! både for flelinje skjema og enlinje.. finnes noe slik på nett? mvh Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Noen forslag? Lenke til kommentar
arne22 Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 (endret) Det var en god ide. Har ingen ferdige "templates" men kunne faktisk tenke meg å lage noen med tid og stunder. Forsøkte å google litt på "visio electrical templates free" og fant denne linken her Har ikke testet den. Ser det er "shareware". Det betyr vel at man kan teste gratis, og hvis man er fornøyd så skal man vel aller helst sende noen dollar til en privatperson eller "noen" som har laget dette. Endret 20. februar 2011 av arne22 Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det symboler for byggningsinstallasjon du skal ha?. Jeg har en del flerlinjesymboler for industri (typ. kontaktorer, o.l.). Kan laste opp i morgen om det er av interesse. Lenke til kommentar
haakkern Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 Dj_eLmO skrev (På 21.2.2011 den 19.02): Er det symboler for byggningsinstallasjon du skal ha?. Jeg har en del flerlinjesymboler for industri (typ. kontaktorer, o.l.). Kan laste opp i morgen om det er av interesse. JA TAKK ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå