AppleKjeks Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) Mellom 6 og 7 fikk hunden min 5 valper Vi måtte desverre ta dem med keisersnitt, men alt endte godt Rasen er Lapsk vallhund, jeg kommer til og legge ut bilder av de søte små valpen etterhvert Moren er hunden på profil bilde mit. Endret 19. februar 2011 av AppleKjeks Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Mellom 6 og 7 fikk hunden min 5 valper Vi måtte desverre ta dem med keisersnitt, men alt endte godt Rasen er Lapsk vallhund, jeg kommer til og legge ut bilder av de søte små valpen etterhvert Moren er hunden på profil bilde mit. Aww, lapsk vallhund Vi bruker passe en litt nå og da, de er så fantastiske. Gratulerer, gleder meg til å se bilder. Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Her er det noen bilder av dem og moren Lenke til kommentar
Roza Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Helle nuppen så kjønne de er. Gratulerer med de søte små. Ser du kommer til å ha en fin og spennende, og sikkert litt slitsom tid foran deg nå. Lykke til i jakten på gode hjem til de nye verdensborgerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå