QuZiLLioN Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har intel intigrated Lydkort i hovedkortet bruker AC97 lydcodec... problemet er når jeg åpner et program samtidig som jeg hører på f.eks musikk, da begynner musikken å hakke/henge igjen. Har nettopp reinstallert windows...og lurer på om jeg kan ha oversett noe. Før jeg reinstallerte hadde jeg ikke dette problemet.. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Prøv og kjøp litt mere ram. Mulig det hjelper! Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Har 512 PC2700 ddr Ram.. som sagt..så funket det fint før Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 har du kanskje litt for mange program som kjører i bakrunden? hva slags prossesor kjører du? hva slags skjermkort? og er du sikker på at RAMMEN din funker? last ned og kjør Adaware 6 pro.. Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 OKey.... tester rammen.. GF Ti4200 64mb - 2,4ghz Intel p4 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 det er ac97 lydprossesoren som krever MYKJE cpu kraft, med HT eller 2 cpuer så vil du sleppe unna hakkingen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 det er ac97 lydprossesoren som krever MYKJE cpu kraft, med HT eller 2 cpuer så vil du sleppe unna hakkingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå