Gå til innhold

Kjøp Tv(4:3 eller 16:9) eller Projector, Og Hvilken???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har en infocus x1 projektor, og den er god som gull. støyen er oppgitt til 37 desibel, men jeg, i likhet med mange andre, har hardt for å tro at den bråker så mye. den står på en bokhylle rett bak hodet mitt, og legger kun merke til den i veldig stille scener i filmer osv, og det er ikke spes plagsomt. pcutstyr har denne til 13500 spenn nå, løp og kjøp sier jeg bare!!!

dette spørsmålet hører vel mere hjemme på www.avforum.no de gutta der har litt mere peil enn den jevne hw.no brukeren :p

Lenke til kommentar

Jeg har en Phillips 8807 "32" som jeg er meget godt fornøyd med, meget bra bilde, litt trege menyer, og lyden er grei, men som sagt bilde er suverent.

kjører detter med Hk DVD 25, HK AVR 3550, proson HFC-716 høytalersett. Angående dette grønnskjøret på Phillips TVèr, vel jeg har IKKE lagt merke til det på min, og ingen av mine kameraters phillips TV`er heller. Mulig dette prob evt blir forårsaket av billige kablerdvd spiller?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
kjører detter med Hk DVD 25, HK AVR 3550, proson HFC-716 høytalersett.  Angående dette grønnskjøret på Phillips TVèr, vel jeg har IKKE lagt merke til det på min, og ingen av mine kameraters phillips TV`er heller. Mulig dette prob evt blir forårsaket av billige kablerdvd spiller?

Tja, testa med bl.a samme DVD spiller som deg, med Prosons toppmodell S-Video kabel.

Samme resultat på alle S - inganger på aparatene.

Grønnskjæret sees ikke med mindre du vet at det er der.

Men så er jeg skikkelig pedant på sånne ting også da... :D

Faën hvor det regner, lyner og tordner her nå :o

Jeg vil ha sol i ferien min og ikke :grumpy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...