Gå til innhold

Dead Island

Anbefalte innlegg

Kom over en veldig bra trailer på gametrailers: http://www.gametrailers.com/video/cinematic-trailer-dead-island/710651

Wikipedia kunne ikke fortelle så mye men likte godt stemningen fra traileren. Om den blir videreført i spillet virker det veldig interesangt. Noen som har fukgt noe med på dette spillet?

http://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Island

Endret av herzeleid
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joda, har fulgt med på spillet, her er noe av det som forventes at spillet kommer til å ha :

*Det skal være mulig å samarbeide med andre overlevende (npc) og spillere som kan hjelpe til via nettverket.

*Mener litt av spillet skal være rent taktisk, dvs greie å ta over en plass og barikadere den med hjelp av npcs.

*Det var snakk om at spillet vil inneholde noen rpg elementer, men uvist om det kun er i form av bedre items.

Ellers så vet man svært lite siden nettsidene til spillet plutselig forsvant for ca 2 år siden...

Lenke til kommentar

Passer bra med at jeg akkurat har begynt å se på The Walking Dead.

Om du liker serien, så kan jeg anbefale deg å lese tegneserien også :D

Hadde stor glede av den, og serien har allerede gått bort en del fra sesong en av tegneserien, så verdt å ta en titt om du liker slikt!

Lenke til kommentar

Hadde stor glede av den, og serien har allerede gått bort en del fra sesong en av tegneserien, så verdt å ta en titt om du liker slikt!

Likte veldig bra 28 Days Later/28 Weeks Later. The Walking Dead begynner ganske likt som den første filmen. Det jeg liker med disse filmene/serien er at det ikke er Hollywood-zombie-filmer, men mer virkelighetstro /jordnær på tross av at det er fullt av zombier over alt.

Har lest litt om tegneserien, så får se om jeg tar meg tid. Har den et bestemt antall utgivelser (ala Watchmen), eller holder den på i det uendelige?

Lenke til kommentar

Likte veldig bra 28 Days Later/28 Weeks Later. The Walking Dead begynner ganske likt som den første filmen. Det jeg liker med disse filmene/serien er at det ikke er Hollywood-zombie-filmer, men mer virkelighetstro /jordnær på tross av at det er fullt av zombier over alt.

Har lest litt om tegneserien, så får se om jeg tar meg tid. Har den et bestemt antall utgivelser (ala Watchmen), eller holder den på i det uendelige?

Den er foreløpig ikke fastsatt så vidt jeg vet. Kommer stadig ut nye nummere av bladet, men kommer i et sent tempo. Er ganske jordnær denne serien også, om du sammenlikner det med 28 Dager/uker senere. Ikke så alt for amerikansk, sammenliknet med serien som kan ha litt for mye av hollywood-inspirerte scener til tider :D

Lenke til kommentar

The walking dead har ikke fått en "sluttdato" enda så man kan forvente ca 1 blad pr måned ca.

Det er en herlig serie, men den preges litt av at den går i langdrag og jeg føler at man ikke "kommer" noen plass , Washingtong Dc har jo på måte blitt et nytt fengsel...

Ønsker personlig litt mer fokus på overlevelse delen og utryddning av Zombiene i områder ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...