Mikal Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg har testet litt her og der, og laget en DivX film og en XviD film. XviD filmen ble en god del bedre enn DivX filmen, enda jeg brukte samme bitrate og oppløsning. Spørsmålet er egentlig, hva gjør Xvid så mye bedre enn DivX Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Kan ikke svare nøyaktig på det der, men XviD bruker en annen og tydligvis mer effektiv måte til å komprimiere data. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Forskjellige algoritmer.. Dessuten er XviD OpenSource, så støtt XviD! XviD + Ogg Vorbis lyd = OpenSource video med den til nå beste kvaliteten Og Bill Gates sier OpenSource er dårlig!? Han bør ta en titt på hva han utvikler selv Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 Spørsmålet er egentlig, hva gjør Xvid så mye bedre enn DivX Det kan jeg ikke svare deg på, men siden Xvid er opensource kan du jo studere kildekoden.... Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Det kan jeg ikke svare deg på, men siden Xvid er opensource kan du jo studere kildekoden.... Men du får ikkje sjå koden til divX så du kan ikkje sammenlikne kildekodene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå