Otto Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Jeg har akkurat fått meg ADSL.Jeg har både win ME og 2000 på pc en I W-2000 fungerer alt perfekt, men i ME får jeg ikke sendt e-mail eller surfet. Jeg har prøvd andre nettlesere uten resultat. det merkelige er at explorer fungerer på ftp og at jeg får tatt imot meldinger... har vært i kontakt med support, de sier ME er dårligere på nettverk... kan nnoen hjelpe? Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 15:42, Otto skrev:Jeg har akkurat fått meg ADSL.Jeg har både win ME og 2000 på pc enI W-2000 fungerer alt perfekt, men i ME får jeg ikke sendt e-mail eller surfet. Jeg har prøvd andre nettlesere uten resultat. det merkelige er at explorer fungerer på ftp og at jeg får tatt imot meldinger... har vært i kontakt med support, de sier ME er dårligere på nettverk... kan nnoen hjelpe? Har du stilt inn utgående E-post (smtp.online.no)? Fremgangsmåte for å kontrollere dette: 1. Åpne outlook express. 2. Klikk på verktøy-menyen og velg "kontoer" 3. På fliken E-post skal det stå en konto der (pop.online.no). Klikk på "egenskaper". 4. Innpå egenskapene skal du klikke på fliken "servere" Der skal det stå både innkommende og utgående E-postservere. Eks. Telenor ADSL (som jeg har): Innkommende= pop.online.no Utgående= smtp.online.no Kontonavn = Brukernavnet ditt (det som står foran krøllalfa i E-postadressen din). Passord = Det som stod i brevet fra internettleverandøren din. Sjekk om disse verdiene stemmer. Lykke til. SveinL Lenke til kommentar
Otto Skrevet 3. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2002 Jeg har prøve dette. det er akkurat likt i 2000 og ME. I 2000 virker jo alt, så det skulle ikke være noe galt med oppsettet.. mulig det må være en nettverkspatch eller noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå