Verbal Hologram Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Halo, jeg lurer på en ting. Om man røyker skunk eller en form for weed når vil man gå over fra å være lat og til fest humør igjen? Vil man feks kunne røyke en joint så kunne drikke seg drita på alkohol og ikke være sløv etter 4 timers tid? Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg regner med at du er inneforstått med både de helsemessige og rettsmessige sidene ved spørsmålet ditt. Marihuana er kategorisert som avslappende. Du vil med andre ord normalt ikke oppnå 'festhumør'. Om du blander dette med alkohol blir du nok enda mere 'bricked'. Les om effekten av marihuana. Les om effekten når det blandes med alkohol. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg regner med at du er inneforstått med både de helsemessige og rettsmessige sidene ved spørsmålet ditt. Marihuana er kategorisert som avslappende. Du vil med andre ord normalt ikke oppnå 'festhumør'. Om du blander dette med alkohol blir du nok enda mere 'bricked'. Les om effekten av marihuana. Les om effekten når det blandes med alkohol. Takker akkurat dette jeg ville fram til Kanskje du sikkrer meg 5-eren istedenfor 4 eren. Læreren vår insisterer på at weed blir bruk som fest dop... Så da kan jeg lenke han hit Lenke til kommentar
Minamo Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Røyking av marijuana blir vel mer brukt på nachpiel. De jeg har vært med som har røyka når vi har vært på fest var hvertfall de slakkeste og de som dro først hjem, eventuelt først sovna.. Hehe.. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 En noe innrøkt person kan sikkert klare å feste litt med en blås eller ti innabords. Men tommelfingerregelen er jo at Cannabis->sløøv.. Det finnes forøvrig mange typer Mariuhana og Hasj med hver sitt særpreg. Den individuelle virkningen av stoffet spiller også en ikke ubetydelig rolle. Litt hjerneføde: http://www.marijuana-seeds.net/Choosing-Your-Marijuana-Sativa-or-Indica-.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå