colert Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei! Jeg får ikke opp minnepennen når jeg setter den i. Kommer ikke opp i desktop. Hva skal jeg gjøre? Den er lånt fra noen andre, så jeg vet ikke om den er kompatibel med mac. Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 NTFS 3G er kanskje et "must" med tanke på Windows-partisjoner? God nyhet: det er gratis/GPL! Last ned (mindre enn 1 MB) Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 (endret) MAC kan vel ikke lese FAT/ FAT32 , Kanskje den ikke er kompatibel med MAC Endret 19. februar 2011 av martin808 Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 7. mars 2011 Del Skrevet 7. mars 2011 Til ettertidens referanse: i Mac OS kan en lese både FAT og NTFS rett ut av boksen, men for å skrive til NTFS-disker kreves det tredjepartstillegg. Med andre ord skal en hvilken som helst ordinær minnepenn fungere som bare det, kuriøse Linux-partisjoneringer og annet kan selvsagt gjøre saken kronglete. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå