Gå til innhold

Kjøpe TV-serier på nett (digitalt)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle tro det med tanke på hvor mye de syter om ulovlig nedlasting, men jeg har aldri funnet noen steder man kan kjøpe digitale filmer online, bare leie.

 

Hvorfor ikke bare streame? Du har 0% sjanse for å bli tatt siden det ikke er du som har lastet opp eller ned innholdet. Finnes mange sider der ute hvor du kan se filmer og serier på sekundet uten ventetid.

Lenke til kommentar

Skulle tro det med tanke på hvor mye de syter om ulovlig nedlasting, men jeg har aldri funnet noen steder man kan kjøpe digitale filmer online, bare leie.

Det er egentlig intenst merkelig at det skal være så vanskelig å finne ut av disse rettighetene.

 

Hvorfor ikke bare streame? Du har 0% sjanse for å bli tatt siden det ikke er du som har lastet opp eller ned innholdet. Finnes mange sider der ute hvor du kan se filmer og serier på sekundet uten ventetid.

Jeg finner ikke seriene jeg vil se.

Lenke til kommentar

Skulle tro det med tanke på hvor mye de syter om ulovlig nedlasting, men jeg har aldri funnet noen steder man kan kjøpe digitale filmer online, bare leie.

Det er egentlig intenst merkelig at det skal være så vanskelig å finne ut av disse rettighetene.

 

Hvorfor ikke bare streame? Du har 0% sjanse for å bli tatt siden det ikke er du som har lastet opp eller ned innholdet. Finnes mange sider der ute hvor du kan se filmer og serier på sekundet uten ventetid.

Jeg finner ikke seriene jeg vil se.

 

Hva slags serier leter du etter da? Surfthechannel har det meste av serier, og letmewatchthis har det meste av filmer.

 

Er ikke helt sikker på om det er ulovlig å streame eller ikke for å vær helt ærlig, men tror ikke noen i historien har blitt tatt for det, eller kommer til å bli tatt for det. Det er de som laster det opp de bryr seg om.

Lenke til kommentar
  • 9 år senere...

Noen som har peiling på dette nå i 2021?

Vil kjøpe og laste ned serier og filmer med rett kvalitet.

Hadde for noen år siden gratis prøvetid hos WinTv via windows store, hvor vi kunne laste ned så mye vi ville, men kvaliteten på lyd og bilde var helt elendig.

Noe burde jo ha skjedd de siste årene.

Lenke til kommentar

Finnes nok bare ulovlige mistenker jeg https://tvshows.today/search/the+walking+dead#

men antar de bruker bittorrent eller ligdene. Kanskje høre med kanalene eller produsentene?

men antar det ikke er marked for det, problemet er å garantere tilgang i all evighet med blueray er nok billigere en online lagring i 50 år.

Kanskje https://www.films.com/ecStreamingLanding.aspx

men er vel for skoler og ligdene så vil jo tro det blir ganske dyrt etter prøvelisens.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Shifu77 skrev (26 minutter siden):

Finnes det noe slikt for musikk?

iTunes selger vel fortsatt musikk, men det er vel bare tilgjengelig på Apple-enheter.

Pc Lynet skrev (8 minutter siden):

Hvorfor vil du kjøpe når du kan strømme? Forsvinner en film eller serie dukker den opp på en annen strømmetjenneste.

Man eier ikke en dritt om man på dagens strømmetjenester og mister all tilgang til alt man noengang har hatt om man sier opp abonnementet.

Lenke til kommentar
Nimrad skrev (31 minutter siden):

iTunes selger vel fortsatt musikk, men det er vel bare tilgjengelig på Apple-enheter.

Man eier ikke en dritt om man på dagens strømmetjenester og mister all tilgang til alt man noengang har hatt om man sier opp abonnementet.

Hør om fysisk media? Du kan kjøpe blurays og CDer rippe og selge de videre. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...