MST Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 (endret) Vel, det har seg da sånn at både mail og spill-accounten min har blitt hacket iløpet av de siste dagene. Jeg har scannet pc'n med både Avast!, AVG og Windows Defender, men de finner ingenting. Hva skal jeg gjøre? Fikk dette etter jeg kjørte Malwarebytes: mbam-log-2011-02-18 (21-46-32).txt Skanntype: Hurtigsøk Objekter skannet: 162190 Tid tilbakelagt: 3 minutt(er), 43 sekund(er) Minneprosesser infisert: 0 Minnemoduler infisert: 0 Registernøkler infisert: 0 Registerverdier infisert: 0 Registerfiler infisert: 0 Mapper infisert: 0 Filer infisert 0 Minneprosesser infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Minnemoduler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registernøkler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registerverdier infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Registerfiler infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Mapper infisert: (Ingen skadelige objekter funnet) Filer infisert (Ingen skadelige objekter funnet) Endret 18. februar 2011 av MST Lenke til kommentar
norbat Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hvis du har tilgang til kontoene, endrer du passord. Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Har endret passord. Men ble hacket på nytt idag. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har endret passord. Men ble hacket på nytt idag. hvilken spill? wow..avinstallert addons,cache og bygg opp ui mappa på nytt.. Lenke til kommentar
MST Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Det er runescape Har blitt hacket fra to forskjellige IP'r/leverandører. Sky Media og Virgin Media Lenke til kommentar
MST Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Ser noen av disse kjørende programmene på min pc mistenkelige ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå