kaaasen Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Vel, jeg tror selv 3. divisjonsmanagerene i England har mer erfaring enn hardcore-CM-spillerne.. Sant nok. Men man lærer seg å utnytte triksene i spillet. Å ting blir alt for lett om klubben har litt cash å rutte med Hva slags tricks? Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Som å kjøpe billige talenter som man vet blir gode. Jeg kjøpte bestandig gode talenter fra brazil og slikt for så å fortre dem opp. De ble tilslutt super spisse. Og jeg betalte slikk og ingenting for dem. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2003 Som å kjøpe billige talenter som man vet blir gode. Jeg kjøpte bestandig gode talenter fra brazil og slikt for så å fortre dem opp. De ble tilslutt super spisse. Og jeg betalte slikk og ingenting for dem. Det gjør jeg aldri. Kjøper skjelden samme spiller flere enn en gang. Spillet blir for lite utfordrende hvis man skal holde på slik. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 bruker dere koder eller?? det ekke bra det. :wink: Finnes ikke koder i CM, dessuten er koder for n00bs. Man lærer litt etter 7-8 år med manager skal jeg si deg! jeg mente jukse, ikke koder.. det går hværtfall ann å jukse.. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Jaja, nå sitter jeg våken i natt igjen. Tenkte jeg skulle oppdatere folket som fortsatt er våkent om hva jeg holder på med Her sitter jeg altså nede i stua; ja, jeg er alene hjemme. Har datamaskinen 2 meter unna TV'en, ligger i sofaen og spiller CM4 samtidig som jeg er på forumet + ser på Taxi 2. Har med massevis av godteri fra Danmark, men det er for varmt til å spise noe særlig av det! Gomler på sure føtter og drikker Coca-Cola. Det jeg savner mest er MELK! Må nok kjøre ned på butikken en tur for mer melk og brus i morgen tenker jeg. Hvis DU er våken er det bare å svare på denne posten for å fortelle hva DU holder på med i natt - bare du holder deg innenfor rimelighetens grenser vel og merke! Jeg ser frem til å høre fra DEG! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå