kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Aaah! Kom hjem fra Kiwi for ikke så lenge siden (de holder oppe til 23:00) med en pose herlig Maarud Popcorn (orker ikke Micropop nå) og en halvannenlitersflaske med deilig Coca-Cola!! Klar for å sitte oppe tredje natta på rad! 3-6 timer søvn pr døgn og 18 timer sånn ca med data for det meste! Yiiihaaa! Tenkte jeg bare skulle opplyse dere! Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Glemte selvfølgelig å nevne; Championship Manager 4 og forum.hardware.no samt forum.cmsverige.com ! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Glemte selvfølgelig å nevne; Championship Manager 4 og forum.hardware.no samt forum.cmsverige.com ! For en H_elvetes natt! CM4 :o WTF?!? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 CM4 ja Om 1t 30min har jeg SPILT det i to døgn (48timer) siden forrige torsdag CM4 = Spill for genier Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Nå skal jeg nesten vedde på at du har spist opp popcornet ditt også ... Jaja. Nå ble jeg tørst! Jeg drakk dessverre opp den siste slanten jeg hadde igjen av brus i sta *TØRST* Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Nå skal jeg nesten vedde på at du har spist opp popcornet ditt også ... Jaja. Nå ble jeg tørst! Jeg drakk dessverre opp den siste slanten jeg hadde igjen av brus i sta *TØRST* Vel...der tar du feil skjønner du! Har halvparten av popcornet igjen, pluss halve cola-flaska og en hel haug med ISKALDE cola-bokser Kanskje jeg skal sette på The Animatrix... Noen her som har sett den, og kan si om den er verdt å se? Lenke til kommentar
Term Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Det er masse episoder med animatrix da. Som jeg har skjønt det i alle fall. Men herregud CM4 er farlig for helsa sier jeg. Tør ikke begynne å spille det igjen. Redd for å bli hekta Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Det er masse episoder med animatrix da. Som jeg har skjønt det i alle fall. Men herregud CM4 er farlig for helsa sier jeg. Tør ikke begynne å spille det igjen. Redd for å bli hekta Jeg er så hekta jeg kan få blitt jeg. Har en god save med São Paulo. Er i andre sesongen nå, og har vunnet - São Paulo State Championship (2 år på rad) - Brazilian Cup (andre sesongen bare) - Copa Libertadores (bare andre sesongen) - Den brasilianske toppdivisjonen (sesong en, så får vi se hvordan det går denne sesongen (leder etter 21 kamper)) Lenke til kommentar
Term Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Å wtf. Du er trolig den første jeg hører om som spiller i brazil. Jeg og en kompis hadde sport i å velge et lag i 3 div i england for så å spille oss opp. Det ble mange sesonger da. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 :smile: Dette er den gamen jeg har holdt på med etter at jeg tok Torquay opp til Premier League på tre sesonger. Det viste seg imidlertid at det skulle være vanskelig å holde seg oppe i PL med 7000 sitteplasser og £2,5mill :-? Anyway så holder jeg på med Brasil nå (har sittet oppe hele natta). Det er MYE mer underholdende enn jeg hadde trodd på forhånd. :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Æsj, alle CM etter toern, dvs nummer to i rekka, ikke to før denne som bli omtalt som nummer fire, er bare teite. Greier ikke å vinne noenting. Så, de fire siste CM'ene er bare teite. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Æsj, alle CM etter toern, dvs nummer to i rekka, ikke to før denne som bli omtalt som nummer fire, er bare teite. Greier ikke å vinne noenting. Så, de fire siste CM'ene er bare teite. Hehe...er ikke alltid like lett nei, men CM4 har blitt alt for lett etter min mening. [skryte ] Iløpet av natta har jeg halt inn serier'n i samtlige turneringer/ligaer jeg har spilt (São Paulo State Championship, Brazilian Cup, South American Copa Libertadores, Inter-Continental Cup (slo Real Madrid 5-4) og National Division 1 (toppdivisjonen - vant med 24 poeng foran #3 på tabellen)) [/skryte ] Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Kanskje jeg skal sette på The Animatrix... Noen her som har sett den, og kan si om den er verdt å se? Sett på. Har dvd'n selv, masse flotte kortfilmer som forklarer litt av Matrix-universet og litt rundt reloaded :-) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Husker jeg spilte CM 99/00 eller no sånt. Spilte absolutt hele tida. Bynte med Rockford (digga navnet) eller no sånt. Båndskraper i 3. div, og spilte meg oppover til å bli det beste laget i heile værda. Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 bruker dere koder eller?? det ekke bra det. :wink: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 bruker dere koder eller?? det ekke bra det. :wink: Finnes ikke koder i CM, dessuten er koder for n00bs. Man lærer litt etter 7-8 år med manager skal jeg si deg! Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Husker jeg spilte CM 99/00 eller no sånt. Spilte absolutt hele tida. Bynte med Rockford (digga navnet) eller no sånt. Båndskraper i 3. div, og spilte meg oppover til å bli det beste laget i heile værda. Jeg trodde Manager skulle være realistisk jeg... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 9. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2003 Husker jeg spilte CM 99/00 eller no sånt. Spilte absolutt hele tida. Bynte med Rockford (digga navnet) eller no sånt. Båndskraper i 3. div, og spilte meg oppover til å bli det beste laget i heile værda. Jeg trodde Manager skulle være realistisk jeg... Det er jo det, hvis de/den menneskelige manageren ikke er for god. For en gjennomsnittelig CM-spiller ville det være umulig, men hvis man er hardcore og har erfaringen blir det mye lettere :smile: Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 Vel, jeg tror selv 3. divisjonsmanagerene i England har mer erfaring enn hardcore-CM-spillerne.. Lenke til kommentar
Term Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Vel, jeg tror selv 3. divisjonsmanagerene i England har mer erfaring enn hardcore-CM-spillerne.. Sant nok. Men man lærer seg å utnytte triksene i spillet. Å ting blir alt for lett om klubben har litt cash å rutte med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå