Gå til innhold

Dell ultrasharp - onsite problemer


Christian86

Anbefalte innlegg

Jeg fikk byttet min ultrasharp pga problemer med skjermen, en ny ble levert på jobben til moren min, men budet ville ikk ha med den gamle. Jeg ringte dell og spurte hvordan de ville ha den tilbake. Siden jeg ikke har bil, så er en 30" ikke noe jeg drar med på jobb, så jeg spurte om de kunne sende en fraktseddel. Det skulle de gjøre, en uke gikk, ingenting skjedde og jeg purret. Vi avtalte da at noen skulle hente på torsdag som var etter 16, men ingen ringte. Riktignok ringte budet på mandag og hadde beskjed om å hente.

Når jeg forklarte han situasjonen forstod han godt, og forstod ikke hvorfor han ble sendt for å hente når Dell hadde fått beskjed, og han leverte sist, så visste hvor vanskelig 8-16 ble for en som jobber den samme tiden.

 

Enden på visen er at jeg sitter med 2 30" nå, og skal ikke ha en. Men etter en mail, og telefonsamtalene, og enda ingen løsning, frister den enkle veien å bare gi f...Men har noen erfaring med dette? Eventuelt hvor lenge det skal gå før en bare kan gi helt f?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ingen med ide her? Vi har dokumentasjon på e-post til dell, og for så vidt at telefonsamtaler har funnet sted. Jeg er nå lite engasjert i saken fordi jeg har andre ting å gjøre enn å be Dell hente, men undres om noen har ideer på hva konsekvensen blir hvis jeg ikke prøver mer?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...