AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei jeg har akkurat koblet til 2 pc skjermer i min nye pc og bare den 1'ne funker og pcen finner ikke den andre skjermen eller noe, mitt grafikk kort er XFX RADEON HD6850 1GB GDDR5 PCI-E DVI/HDMI/DP jeg har bare 2 VGA skjermer atm, men jeg har 2 vga til dvi adaptere Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Ha begge skjermene tilkoblet, å ta en omstart av maskinen. Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Gjorde det men den er fortsatt svart :I Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Regner med du har aktivert den på skjerminstillinger? Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Jeg er ganske nub på pc, kan du fortelle meg hvordan jeg gjør det? xD Siden jeg hakke aktivert noen ting. Har windows 7 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Høyreklikk på bildet du har som bakrundt (lukk alle programmer å du får fram det bildet) Velg Screen Resolution\Skjermoppløsning.. Så trykker du deg kansje frem til resten.. Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Den finner ikke skjermen min, jeg har til og med vært på device and printer der det heller ikke står at den finner skjermen min Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Catalyst control center finner heller ingenting? sikker på at skjermen fungerer og er plugget ordentlig i? prøv å bytt om på kablene og se om du får bilde på den andre skjermen. Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Nei ikke den engang, og når jeg bytter så funker den andre skjermen som bare rakkern, er noe feil jeg karnsje har plugga meg skjermkortet? Lenke til kommentar
AppleKjeks Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Nå har jeg til og med plugga inn penge skjermene i min andre gaming pc og der funker det som bare rakkern, merklig at det ikke funker i den nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå