partypulp Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Heisann Jeg starter i ny jobb om noen dager nå og har fått beskjed om å si fra hvordan telefon jeg vil ha. Har ingen kriterier foruten at det skal være en telefon jeg mest sannsynlig ikke hadde brukt penger på privat.. altså bør det være en toppmodell. Det bør også være tastatur på den.. litt lettere å svare på mails osv. Privat har jeg en Iphone4 og er superfornøyd med den, så det trenger jeg ikke en til av. For dere som har prøvd iphone så vet dere jo hvordan kvalitet, respons osv er på denne.. Hadde jo ikke gjort noe om jobbtelefonen var i samme kvalitet osv. Noen anbefalinger fra dere? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Du bør absolutt sjekke ut HTC Desire Z. Tastatur, solid byggekvalitet og android burde være nok til å tilfredsstille dine kriterier. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2011 Del Skrevet 19. februar 2011 Ev Nokia E7. http://www.nokia.no/finn-produkter/produkter/nokia-e7 Lenke til kommentar
partypulp Skrevet 19. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2011 Akkurat de to der har jeg faktisk lest meg opp litt på idag Får ta en runde rundt i morra å "prøve" disse tror jeg. Takk for svar! Er jo et luksusproblem dette her... Mener når jeg har den tlf jeg har privat.. og må skaffe meg en ekstra.. hadde sikkert holdt med en doro eller noe.. hehe, men får man det gratis så Lenke til kommentar
partypulp Skrevet 22. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2011 Da bestilte sjefen Nokia E7 til meg idag.... E7 på jobben og Iphone4 på privaten.. tror jeg kan leve med det altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå