RMNK Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Har nylig flyttet i ny leilighet med ett ganske lite bad.. trenger mer oppbevaring/skapplass, tips? Bilder: Lenke til kommentar
Zash Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Skapet under vasken kunne vært byttet ut med et større skap. Eventuelt du kan ha et høyt, smalt skap til høyre for skap/speil. Speilet kan også byttes ut med et "skapspeil". Usikker på hva det egentlig heter, men på film er det der alle de deprimerte har pillene sine! Lenke til kommentar
Lufthode Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 En eller annen kurv-løsning på toppen av tørketrommelen kunne være et sted for rene hånklær eller lignende. Eller det blir kanskje for høyt? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Er det 36cm mellom vasken og veggen til høyre for den? Er det mulig å få inn en hylle som denne der? Lupo fra Jysk Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Jeg ville kastet ut tørketrommelen (dyr og unødvendig imo) og oppbevart der. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 Klarer ikke å se om du har en sånn fra før, men disse er ganske praktisk. http://www.elkjop.no/product/hvitevarer/tilbehor-hvitevarer/O352135/vaskemaskinstativ-med-kurv Prisen kan du få pruta ned endel, om du drar innom en butikk og møter en hyggelig selger. Lenke til kommentar
RMNK Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 kan ikke bytte ut noe inventar da jeg leier. er dessverre bare 29cm til høyre for vasken, kan man få inn noe dær? skal se på en løsning men kurv under vaskemaskin Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 21. februar 2011 Del Skrevet 21. februar 2011 kan ikke bytte ut noe inventar da jeg leier. Vel, det kan la seg gjøre dersom du og eier blir enig om hva som skal gjøres, og hvem som skal betale for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå