fi84cons Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hei, Vurderer og resette iPhone 3GS. Har hørt at dette gjøres ved å holde av/på-knappen inne og Hjem-knappen inne samtidig i minst 10sekunder til Apple-logoen dukker opp. Det jeg ikke vet er hva slags konsekvens dette har? Blir alt på telefonen slettet, nullstilt og restartet til fabrikkinnstillinger, eller er det som en vanlig restart uten at noe med informasjonen/programmene skjer? Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Hva er det du egentlig ønsker å oppnå ved å "resette" den? Lenke til kommentar
fi84cons Skrevet 18. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2011 Hva er det du egentlig ønsker å oppnå ved å "resette" den? Har problem med å høre personen i den andre enden, lyden er utrolig svak i øret. Når headset brukes er det helt fint. Når høyttaler brukes til avspilling av musikk og snakking over høyttaler er det ogsåhelt fint. Hele problemstilllingen min finner du her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1298269&st=0 Har vært innom titals nettsider om hvordan hvorfor poblemet har oppstått. Et sted stod det at det kanskje hjalp å resette den. Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Da vil jeg tro det er snakk om å gjenopprette den (har ikke hørt om den metoden du beskriver i førsteinnlegg, så vet ikke hvordan det fungerer). Koble telefonen til PC`n, og gjenopprett gjennom iTunes. iTunes sikkerhetskopierer iPhonen, slik at all informasjon/meldinger/media kan legges inn på nytt etterpå. Mener den gjør det hver gang du kobler telefonen til PC`n, men mulig du må gjøre det manuelt før du gjenoppretter den. Bare for å gjøre det helt klart, jeg vet ikke om det her er noen løsning på problemet du opplever. Men skader ikke å prøve, bare du er sikker på at telefonen er sikkerhetskopiert før du gjør det, ellers vil du i verste fall miste det du har på mobilen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå