mintman Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Har en pc som kjører WinXP Profesional med 4 partisjoner på 2 Western Digital 80GB. For en stund tilbake så kjørte jeg en Backup med Windows Backup Utility som følger XP. Denne har lagt seg partisjon F og er på 20GB. Denne vil jeg gjerne fjerne, men det er komplett umulig. Jeg deleter den, men når jeg kjører på Properties, så står det fortsatt at det er brukt 20GB med plass. Alle andre foldere er fjernet fra partisjonen. Har også forsøkt å gå inn i Backup utilitien på "Restore and Manage Media, og høyreklikket for å slette katalogen, men det samme skjer. Er det noen som har en ide på hvordan jeg kan få fikset dette problemet? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg bruker "ntbackup" det samme som du på alle windows 2000 og xp før installasjon av servicepakker og andre saker. Slette det er bare å trykke på DEL knappen eller på vanlig måte som du sletter en tektstfil.. går ikke det?? Hvis du skrive ntbackup i kjør og klasjer enter kommer du i dialog med programmet under gjennopprette og administrere medier kan du også plusse ut og slette eller katalogisere. No problem! hvis ikke så formater hele den partisjonen (ikke hurtig men vanlig.) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Det er der problemet ligger. Når jeg prøver å slette den(delete) står det fortsatt at Used space er 20GB. Men kan jeg Formatere en partisjon på en harddisk uten å formattere andre partisjoner på disken? Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja jøss... har du ikke delt opp f.eks èn C: til C, D, E o.l. da? det gjør ikke noe om du formaterer E: da. Hvis du har en viktig fil på den så flytter du den bare til D først Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå