Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sjekk dansken! Hattrick å greier! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Hattrick! Ingen tvil om hvem som skal starte på topp mot Sunderland på lørdag i hvert fall. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hvorfor faen kommer Nasri på NÅ?! Kjør på med Sagna eller noe sånt, flytt Eboue over på venstre, Gibbs opp på vingen og Henderson inn sentralt. Ikke risk at Nasri også blir skadet, idioti. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Etter byttene: Almunia Eboue Squillaci Miquel Clichy Wilshere Denilson Nasri Henderson Chamakh Gibbs Endret 2. mars 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Hehe, er nok Almunia i mål, du. Edit: Og gibbs spiller back. Nasri er på høyrekanten. JADDA, CLICHY! Endret 2. mars 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Faen, er allerede i gang med å fortrenge Almunia. Jaja, er ikke lenge igjen til sommervinduet. HAHA DRØMMER JEG? LOOOOL. Hvor lenge er det siden det skjedde? Endret 2. mars 2011 av Vestaa 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Clichys første mål på Emirates! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Vi fullførar kampen over all forventing for min del. Høgt press og eit par ekstra mål, tommel opp! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 I etterkant er jeg utrolig glad for at vi spilte uavgjort i forrige oppgjør. Reservespillerne fikk verdifull spilletid Miquel og Henderson fikk spille hele kampen, og imponerte Bendtner scoret hattrick, og får dermed mer selvtillit (som om han ikke hadde nok fra før av) før de neste viktige kampene Chamakh scoret sitt første mål siden november Clichy scoret sitt første mål på Emirates noen sinne Vi holdt nullen Spillerne fikk tilbake en god del selvtillit etter cupfinalenederlaget Vi fikk se Wilshere i bar overkropp Credz til Orient for å gi alt, selv når de ligger under med fem mål. 7 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kunne ikke sagt det bedre! Jævla digg med omkamp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er ikke verdt det hvis Rosicky sin skade er lenger enn 1 uke. Er det noe vi ikke trenger nå, så er det skader. Uansett om det er på squad-spillere eller ei. 1 Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Wenger sa nettopp at det var en liten hjernerystelse, og at han kommer til å bli ok. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Skuffet over publikum som nok en gang blir gruset av motstander. Trodde ikke vi kom til å få det samme ropt mot oss som vi ropte på OT i CL (4-0, still ain't singing) Uansett så var det en bra kamp som jeg er fornøgd med, spessielt etter Clichy puttet <3 Synd ikke drakten er komt enda, ellers skulle den vært på på jobb i morgen Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skuffet over publikum som nok en gang blir gruset av motstander. Trodde ikke vi kom til å få det samme ropt mot oss som vi ropte på OT i CL (4-0, still ain't singing) Uansett så var det en bra kamp som jeg er fornøgd med, spessielt etter Clichy puttet <3 Synd ikke drakten er komt enda, ellers skulle den vært på på jobb i morgen i hva slags jobb kan man gå rundt med fotballdrakt egentlig? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 (endret) Barnehage etc Endret 3. mars 2011 av Torstein Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Skuffet over publikum som nok en gang blir gruset av motstander. Trodde ikke vi kom til å få det samme ropt mot oss som vi ropte på OT i CL (4-0, still ain't singing) Uansett så var det en bra kamp som jeg er fornøgd med, spessielt etter Clichy puttet <3 Synd ikke drakten er komt enda, ellers skulle den vært på på jobb i morgen i hva slags jobb kan man gå rundt med fotballdrakt egentlig? Det meste der det ikke er krav til uniform. Jobber som programmerer og har gått i drakt før. Er rimelig casual anntrekk. En annen fyr har noen ganger one-piece Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå