Gå til innhold

FAC: 20.02.2011 Leyton Orient v Arsenal, Brisbane Road

Xanman

Anbefalte innlegg

Det gjelder vel alle lag? Kan tenke meg at det var mer pågang til kampen mot Barcelona, enn den første mot Orient. Tviler på om Arsenal hadde hatt så sinnsykt mange "die-hards" om de hadde blitt et stabilt League 2 lag f.eks.

Tviler ikke, men nå er det nå slikt. Som sagt, hadde jeg supporta et lag i de nedre divisjonene og vært en trofast supporter som var på alle kampene som jeg kunne og slikt, hadde jeg blitt eitrende forbanna om en hel pakke med gloryhunters plutselig elska laget. Verste form for gloryhunting. Gjelder også for storklubb fans som bare ser CL og toppoppgjørene forresten, scum of the earth.

Vi kan i og for seg avslutte diskusjonen nå, siden jeg er helt enig.

Gratz med Chamakh. Enten dere eller Man Utd ut neste runde. Ser positivt ut i forhold til en finale.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå var det mange lettet Arsenal supportere her, lettet på stemingen nå ja.

Var litt smånervøs før kampen, en cup smell her ville aldri blitt godtatt men nå er jo alt som det skal være , så da kan man vell legge seg. God natt

Dette må være det særeste innlegget jeg har sett på lang tid. Hva vil du frem til?

• Liker 5
Lenke til kommentar

Hehe ;)

Lurte på hvorfor streamen min sluttet å spille hver gang jeg gikk inn på forumet, fant da ut at det var fordi jeg klikka engang for mye for å komme ut av fullskjerm, endte da opp med å pause streamen :p

Hvilken stream bruker du?

Lenke til kommentar

Hehe ;)

Lurte på hvorfor streamen min sluttet å spille hver gang jeg gikk inn på forumet, fant da ut at det var fordi jeg klikka engang for mye for å komme ut av fullskjerm, endte da opp med å pause streamen :p

Hvilken stream bruker du?

Bruker et program som heter Sopcast.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...