Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det gjelder vel alle lag? Kan tenke meg at det var mer pågang til kampen mot Barcelona, enn den første mot Orient. Tviler på om Arsenal hadde hatt så sinnsykt mange "die-hards" om de hadde blitt et stabilt League 2 lag f.eks. Tviler ikke, men nå er det nå slikt. Som sagt, hadde jeg supporta et lag i de nedre divisjonene og vært en trofast supporter som var på alle kampene som jeg kunne og slikt, hadde jeg blitt eitrende forbanna om en hel pakke med gloryhunters plutselig elska laget. Verste form for gloryhunting. Gjelder også for storklubb fans som bare ser CL og toppoppgjørene forresten, scum of the earth. Vi kan i og for seg avslutte diskusjonen nå, siden jeg er helt enig. Gratz med Chamakh. Enten dere eller Man Utd ut neste runde. Ser positivt ut i forhold til en finale. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hehe Lurte på hvorfor streamen min sluttet å spille hver gang jeg gikk inn på forumet, fant da ut at det var fordi jeg klikka engang for mye for å komme ut av fullskjerm, endte da opp med å pause streamen Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bra at Bendtner begynner å score når RvP er ute. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ser ut til at Arsenal går for knus i dag, dessverre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Ah, vakkert! Bendtner kommer til å bli ekstremt viktig i van Persies fravær. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dansken! Haha, jeg scoret på en veldig lignende heading med Bendtner på FIFA for 30 minutter siden, borte mot 'Boro. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Dansken x2! Han elsker å kutte inn fra venstre og plassere den. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Bendtner kommer til å bli viktig framover, greit at han scorer mål nå da Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Sykt viktig at Bendtner står fram. Skulle hatt et par reserver på benken nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Sykt viktig at Bendtner står fram. Skulle hatt et par reserver på benken nå. Tenkte det samme. Skulle gjerne sett Aneke eller Özyakup nå. 1 Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nå var det mange lettet Arsenal supportere her, lettet på stemingen nå ja. Var litt smånervøs før kampen, en cup smell her ville aldri blitt godtatt men nå er jo alt som det skal være , så da kan man vell legge seg. God natt Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 nå var det mange lettet Arsenal supportere her, lettet på stemingen nå ja. Var litt smånervøs før kampen, en cup smell her ville aldri blitt godtatt men nå er jo alt som det skal være , så da kan man vell legge seg. God natt Dette må være det særeste innlegget jeg har sett på lang tid. Hva vil du frem til? 5 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Herlig at dere vinner. Møtes på drømmenes teater om ti dager. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hehe Lurte på hvorfor streamen min sluttet å spille hver gang jeg gikk inn på forumet, fant da ut at det var fordi jeg klikka engang for mye for å komme ut av fullskjerm, endte da opp med å pause streamen Hvilken stream bruker du? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kom hjem nå. Herlig resultat til pause Hvordan har vi spilt? Btw heeeeerlig med Martin Tyler som kommentator på Viasat sport HD! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Helt greit. En del feilpasninger, men vi har full kontroll. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Hehe Lurte på hvorfor streamen min sluttet å spille hver gang jeg gikk inn på forumet, fant da ut at det var fordi jeg klikka engang for mye for å komme ut av fullskjerm, endte da opp med å pause streamen Hvilken stream bruker du? Bruker et program som heter Sopcast. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Er så slapt forsvar på Eboue si side at det er flaut. Kom an Arsenal, fullfør resten av kampen med stil. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå