Gå til innhold

FAC: 20.02.2011 Leyton Orient v Arsenal, Brisbane Road

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som Big Tone sier kan ikke Ramsey spille pga at han ikke var registrert til det første oppgjøret.

Søkte litt rundt og det ser ut som om Arsenal trodde (som med Afobe) at han kunne spille, men det viser seg at Big Tone hadde rett ja. Sånn går det når man hører på Wenger :p

Lenke til kommentar

Utroolig viktig med seier i dag. Hvis ikke vet jeg ikke hva som kommer til å skje med lagets selvtillit. Men jeg bekymrer meg ikke, dette burde være lett match, nesten uansett hvilket lag som starter. Regner med at Roman gjettet riktig lag.

Lenke til kommentar
Don't hold me to this, but got some information earlier that Conor Henderson has joined Ignasi Miquel in the squad tonight.
So @HenryWinter confirmed Henderson is in squad. The information I have is that Henderson and Miquel start. Don't know how true it is.

Fra J. Sanderson sin twitter. Vet ikke helt hva jeg skal synes om dette. Jeg elsker å se ungguttene i aksjon, men dette er faktisk en veldig viktig kamp. Det blir spennende å se om ryktet stemmer.

Lenke til kommentar

Begge starter. Herlig!

Almunia

Eboue Squillaci Miquel Gibbs

Diaby Denilson

Bendtner Henderson Rosicky

Chamakh

Miquel er jeg veldig positiv til. Til tross for nervøsitet var han god i innbyrdes oppgjør. Er også positiv til Henderson, virker som en god spiller med store ambisjoner.

Endret av Vestaa
Lenke til kommentar

Må alikevel til, vi må rulere. Vi får ta det som det kommer rett og slett, ingen unnskyldninger. Det laget der skal være gode nok til å slå Leyton Orient og vel så det. Fjerner man Henderson og setter innpå Nasri så er det laget egentlig godt nok til å vinne endel PL kamper.

Lenke til kommentar

Tipper de brenner vel så mye for klubben som mesteparten av de som heier på det andre laget på stadion.

Tviler. Rart fenomen det der, når store klubber kommer på besøk, evt de skal på besøk, er det alltid så fryktelig mange flere supportere som har elsket klubben hele livet sitt, og er de mest "diehard" fansa som er. Hadde jeg holdt med en liten klubb som LO hele livet mitt og plutselig hatt flere tusen med meg på bortekamper iforhold til antallet som pleier å være hadde jeg blitt fly forbanna.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det gjelder vel alle lag? Kan tenke meg at det var mer pågang til kampen mot Barcelona, enn den første mot Orient. Tviler på om Arsenal hadde hatt så sinnsykt mange "die-hards" om de hadde blitt et stabilt League 2 lag f.eks.

Tviler ikke, men nå er det nå slikt. Som sagt, hadde jeg supporta et lag i de nedre divisjonene og vært en trofast supporter som var på alle kampene som jeg kunne og slikt, hadde jeg blitt eitrende forbanna om en hel pakke med gloryhunters plutselig elska laget. Verste form for gloryhunting. Gjelder også for storklubb fans som bare ser CL og toppoppgjørene forresten, scum of the earth.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...