Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Som Big Tone sier kan ikke Ramsey spille pga at han ikke var registrert til det første oppgjøret. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Som Big Tone sier kan ikke Ramsey spille pga at han ikke var registrert til det første oppgjøret. Søkte litt rundt og det ser ut som om Arsenal trodde (som med Afobe) at han kunne spille, men det viser seg at Big Tone hadde rett ja. Sånn går det når man hører på Wenger Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Utroolig viktig med seier i dag. Hvis ikke vet jeg ikke hva som kommer til å skje med lagets selvtillit. Men jeg bekymrer meg ikke, dette burde være lett match, nesten uansett hvilket lag som starter. Regner med at Roman gjettet riktig lag. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Don't hold me to this, but got some information earlier that Conor Henderson has joined Ignasi Miquel in the squad tonight. So @HenryWinter confirmed Henderson is in squad. The information I have is that Henderson and Miquel start. Don't know how true it is. Fra J. Sanderson sin twitter. Vet ikke helt hva jeg skal synes om dette. Jeg elsker å se ungguttene i aksjon, men dette er faktisk en veldig viktig kamp. Det blir spennende å se om ryktet stemmer. Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Begge starter. Herlig! Almunia Eboue Squillaci Miquel Gibbs Diaby Denilson Bendtner Henderson Rosicky Chamakh Miquel er jeg veldig positiv til. Til tross for nervøsitet var han god i innbyrdes oppgjør. Er også positiv til Henderson, virker som en god spiller med store ambisjoner. Endret 2. mars 2011 av Vestaa Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Spennende! Henderson er en elegant og intelligent spiller som alltid jobber hardt. Han er London-født og en ekte gooner. Gleder meg til å se ham i aksjon. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Wenger gambler enormt med den oppstillingen der. Alle spillere faller inn i en av to grupper: Ikke i form og for dårlige til å starte. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Må alikevel til, vi må rulere. Vi får ta det som det kommer rett og slett, ingen unnskyldninger. Det laget der skal være gode nok til å slå Leyton Orient og vel så det. Fjerner man Henderson og setter innpå Nasri så er det laget egentlig godt nok til å vinne endel PL kamper. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Indeed. Og når ellers skal de som er ute av form spille seg i form da? Borte mot Barca? Men det er på tide at Chamakh begynner å vise litt form snart, vi trenger det de neste 3-4 ukene. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Regner med en relativt lett kamp for Arsenal, men gud hvor morsomt det hadde vært med Leyton Orient-serier. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Leyton Orient fansen med kopi av Utd banneret "Orient. Kids. Wife. In That Order". 90% av dem driter vel i laget, bare soler seg i glansen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 (endret) Tipper de brenner vel så mye for klubben som mesteparten av de som heier på det andre laget på stadion. Endret 2. mars 2011 av Jotun Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 OhMyOhMy, hvilket lag holder du med egentlig? 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Tipper de brenner vel så mye for klubben som mesteparten av de som heier på det andre laget på stadion. Tviler. Rart fenomen det der, når store klubber kommer på besøk, evt de skal på besøk, er det alltid så fryktelig mange flere supportere som har elsket klubben hele livet sitt, og er de mest "diehard" fansa som er. Hadde jeg holdt med en liten klubb som LO hele livet mitt og plutselig hatt flere tusen med meg på bortekamper iforhold til antallet som pleier å være hadde jeg blitt fly forbanna. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det gjelder vel alle lag? Kan tenke meg at det var mer pågang til kampen mot Barcelona, enn den første mot Orient. Tviler på om Arsenal hadde hatt så sinnsykt mange "die-hards" om de hadde blitt et stabilt League 2 lag f.eks. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 JADDA. Get in Chamakh! Lenke til kommentar
Vestaa Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Elsker Chamakh. Gir alltid 100% og klager aldri. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 2. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2011 Herlig. Forhåpentligvis et vendepunkt for Chamakh. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Det gjelder vel alle lag? Kan tenke meg at det var mer pågang til kampen mot Barcelona, enn den første mot Orient. Tviler på om Arsenal hadde hatt så sinnsykt mange "die-hards" om de hadde blitt et stabilt League 2 lag f.eks. Tviler ikke, men nå er det nå slikt. Som sagt, hadde jeg supporta et lag i de nedre divisjonene og vært en trofast supporter som var på alle kampene som jeg kunne og slikt, hadde jeg blitt eitrende forbanna om en hel pakke med gloryhunters plutselig elska laget. Verste form for gloryhunting. Gjelder også for storklubb fans som bare ser CL og toppoppgjørene forresten, scum of the earth. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 OhMyOhMy, hvilket lag holder du med egentlig? Jeg er en Newcastle-supporter som håper Arsenal ryker mot Leyton i dag, blir knust av Barca den 8.(?) og vinner Premier League. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå