Latias Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 Når er omkampen? Kommer dette til å forsytte våres kamp mot dere neste runde? Nope, den spilles 2. mars. Altså samme midtuke som vi skal til brua. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 20. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2011 Omkampen spilles 2. mars. Kvartfinalen blir ikke flyttet, og spilles 12. mars. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jonathan-tehoue-arsenal-8551877/ Verre enn jeg trodde. Det der er bare håpløst. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jonathan-tehoue-arsenal-8551877/ Verre enn jeg trodde. Det der er bare håpløst. Skandaløst dårlig forsvarsspill av Miquel og Gibbs, men den der skal Almunia ta. Er jo rett på ham. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jonathan-tehoue-arsenal-8551877/ Verre enn jeg trodde. Det der er bare håpløst. Skandaløst dårlig forsvarsspill av Miquel og Gibbs, men den der skal Almunia ta. Er jo rett på ham. Kan umulig være lett å være forsvarsspiller når man har Almunia i mål bak seg. Gjør man en feil så er det jo mål uansett hvor motstanderen skyter hen, men skal sies at det er svakt forsvarsspill, men det der er et skudd keeper skal ta 100 av 100 ganger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jonathan-tehoue-arsenal-8551877/ Verre enn jeg trodde. Det der er bare håpløst. Skandaløst dårlig forsvarsspill av Miquel og Gibbs, men den der skal Almunia ta. Er jo rett på ham. Kan umulig være lett å være forsvarsspiller når man har Almunia i mål bak seg. Gjør man en feil så er det jo mål uansett hvor motstanderen skyter hen, men skal sies at det er svakt forsvarsspill, men det der er et skudd keeper skal ta 100 av 100 ganger. Ja, det var jo nettopp det jeg sa 1 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 20. februar 2011 Del Skrevet 20. februar 2011 http://www.101greatgoals.com/videodisplay/jonathan-tehoue-arsenal-8551877/ Verre enn jeg trodde. Det der er bare håpløst. Skandaløst dårlig forsvarsspill av Miquel og Gibbs, men den der skal Almunia ta. Er jo rett på ham. Kan umulig være lett å være forsvarsspiller når man har Almunia i mål bak seg. Gjør man en feil så er det jo mål uansett hvor motstanderen skyter hen, men skal sies at det er svakt forsvarsspill, men det der er et skudd keeper skal ta 100 av 100 ganger. Ja, det var jo nettopp det jeg sa Følte bare for å få ut noen følelser jeg har angående Almunia Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 27. februar 2011 Del Skrevet 27. februar 2011 Rosicky har absolutt ingenting å gjøre i Arsenal hvis han spiller slik som han gjør nå. Da er det bedre å la spillere som Vela og Lansbury få sjansen. http://www.youtube.com/watch?v=tPwO_x95BKU 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 Etter denne kampen håper eg å si: Eg LO! Det gjorde eg sist. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 28. februar 2011 Del Skrevet 28. februar 2011 LO vinner 5-0. Får ikke lov å håpe på Arsenal, ellers blir Game sint! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Kan vel like gjerne ta omkampen i denne tråden? Blir spennende uten Cesc, RvP, Theo, Vermaelen, Fabianski, samt Koscielny og Song som har knocks. Ser også ut som Almunia får nok en kamp. Miquel spilte heller ikke for reservene, så han stepper nok inn for Djourou. Average Al Eboué - Squillaci - Miquel - Gibbs Diaby - Denílson - Rosicky Bendtner - Chamakh - Arshavin Everton røk forøvrig hjemme mot Reading i kveld. Blir det ny cupbombe i morgen? 1 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Leker du VG, Rome? - Blir det ny cupbombe i morgen? Følg med på VGLIVE fra 21.00!!!! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. mars 2011 Del Skrevet 1. mars 2011 Er allmen kunnskap at Rome har en journalist i seg. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Kan vel like gjerne ta omkampen i denne tråden? Blir spennende uten Cesc, RvP, Theo, Vermaelen, Fabianski, samt Koscielny og Song som har knocks. Ser også ut som Almunia får nok en kamp. Miquel spilte heller ikke for reservene, så han stepper nok inn for Djourou. Average Al Eboué - Squillaci - Miquel - Gibbs Diaby - Denílson - Rosicky Bendtner - Chamakh - Arshavin Everton røk forøvrig hjemme mot Reading i kveld. Blir det ny cupbombe i morgen? Tror heller vi får se Ramsey her. Mener å huske ganske tydelig at Wenger sa han hadde intensjoner om å spille Ramsey mot Leyton Orient Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ramsey kan vel ikke spille, siden han ikke var registrert til det forrige oppgjøret. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Ramsey kan vel ikke spille, siden han ikke var registrert til det forrige oppgjøret. “He is on loan until Saturday. After that he comes back. He could be available for the second game against Leyton Orient on Wednesday. I have had good reports from Cardiff and I intend to use him. He could not play last Saturday because he had a little hip problem and we demanded that he rest. I think he will play this Saturday again and then we will see if he comes through that game well. After that he is available for Arsenal.” Hvertfall det Wenger sa, men kan jo være at Ramsey er utilgjengelig som du sier Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Don't know, regnte bare med det var slikt. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 2. mars 2011 Del Skrevet 2. mars 2011 Don't know, regnte bare med det var slikt. Husker det var noe sånt for Dzeko, men det var vel kun fordi han ikke var registrert i spillertroppen generelt mens oppgjøret ble spilt, men er ingen ekspert på disse reglene selv så. Håper bare Ramsey spiller. Hadde vært utrolig gøy med et comeback fra han nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå