6ypoli10 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Mamma lurte på om jeg kunne finne en pc til henne og håpet på dere kanskje kunne hjelpe litt og:) Pris: 5,000 (kan sikkert strekke seg litt) Skjerm: 17 er et MUST (ikke spør hvorfor:P) Harddisk 250-500gb holder massevis Annet enn det så er det ikke så mye.. Hun er bare luta lei av trege pc'er og håper på en som fungerer litt kjappere denne gangen så en fin prossesor hadde vært fin fint men akuratt på prossesorer har jeg ikke så mye peiling! Pc'en vil bli brukt for det meste surfing og veldig mye spill på internett og sikkert lagring av noen bilder osv.. standard mamma bruk egentlig, muli den skal være litt jobb pc også... Setter pris på alle svar! Lenke til kommentar
OlafG Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Stasjonær eller bærbar? Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Går utfra et det er bærbar når han skriver 17" Lenke til kommentar
6ypoli10 Skrevet 21. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2011 ah sorry glemte helt å skrive det skal være bærebar ja noen som vet om en bærebar som stiller disse kravene til rundt denne prisen? Lenke til kommentar
The_Saint Skrevet 22. februar 2011 Del Skrevet 22. februar 2011 Jeg ville ha tatt en titt på HP G72-b10 17.3" HD+ LED. De har tilbud på den på Komplett akkurat nå. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=610700&forside=610700#extra Kamskje ikke verdens råest prosessor. Men burde duge for "normal" husmor bruk. Og den er billig. Kan jo oppgradere prosessor senere om dere finner det nødvendig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå