Gå til innhold

Altibox skrur opp farten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare jeg som fortsatt venter på oppgradering? :( Har 15/15, venter på 40/40.

 

hvilken leverandør har du?

 

 

Edit: Ser nå at det står du kommer fra Rogaland på profilen din, regner med du da har Haugaland eller Dalane

Haugaland blir oppgradert natt til den 16. juni

Dalane blir oppgradert natt til den 26. eller natt til den 28. juni Husker ikke helt 100% hvilken dato...

Endret av trrunde
Lenke til kommentar

Har idag 30/30 Mbit/s fra skagerak fiber med en CPL4 router. Etter det jeg forstår så må jeg ha en ny router for og få 60/60 Mbit/s...Er det noen som vet om det er kundene selv som må stå for kostnadene ved bytte av router når oppgraderingen kommer?? Er jo bare 3 år siden de koblet inn den jeg har idag og synes nå det er rart at den allerede nå er utdatert.....Håper noe vet....Orket ikke og sitte i en lang telefon kø så velger og ta det her....

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ut med 2495kr for å bytte ut CPL4, og her er det ikke et år siden jeg fikk det engang enda.

 

Fikk beskjed om at 15 juni var siste dag for oppgradering (av EB), men har selv ikke fått noen økning enda.

 

 

 

EB ble oppgradert 09.06...

 

 

Lenke til kommentar

Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ut med 2495kr for å bytte ut CPL4, og her er det ikke et år siden jeg fikk det engang enda.

 

Fikk beskjed om at 15 juni var siste dag for oppgradering (av EB), men har selv ikke fått noen økning enda.

 

 

 

EB ble oppgradert 09.06...

 

EB skulle oppgradere sine linjer til senest 15.06.2011 ifølge den siste mailen fra supporten dems.

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen. Er det noen her som har den hvite Telsey CPL4 hjemmesentralen (den med halvbuet topp og 54mbits wlan) som har hastigheter over 40/40? Har du den da evnt i bridgemodus med egen router?

 

Altiboks har jo tilbydd høyere hastigheter enn 40/40 og må jo da også hatgt tilbud til disse med en hjemmesentral som takler disse hastighetgene?

Lenke til kommentar

Jeg prøver igjen. Er det noen her som har den hvite Telsey CPL4 hjemmesentralen (den med halvbuet topp og 54mbits wlan) som har hastigheter over 40/40? Har du den da evnt i bridgemodus med egen router?

 

Altiboks har jo tilbydd høyere hastigheter enn 40/40 og må jo da også hatgt tilbud til disse med en hjemmesentral som takler disse hastighetgene?

 

 

Fungerer i bridge her på 60/60.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har idag 30/30 Mbit/s fra skagerak fiber med en CPL4 router. Etter det jeg forstår så må jeg ha en ny router for og få 60/60 Mbit/s...Er det noen som vet om det er kundene selv som må stå for kostnadene ved bytte av router når oppgraderingen kommer?? Er jo bare 3 år siden de koblet inn den jeg har idag og synes nå det er rart at den allerede nå er utdatert.....Håper noe vet....Orket ikke og sitte i en lang telefon kø så velger og ta det her....

 

 

Regner med du bor i vestfold? mange i vestfold med cpl4 eller 5 som har 30/30, driver jeg å bytter ut nå. Har du ikke hørt noe?

Kostnadene tar skagerak. Cpl4 er ganske utdatert ja. Er mange jeg installerte fiber hos før jul som fikk cpl5 som jeg er tilbake og bytter til cpl7 nå. Jaja, skagerak som taper penger, så ikke tenk på det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...