Carl Sagan Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Bare jeg som fortsatt venter på oppgradering? Har 15/15, venter på 40/40. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Bare jeg som fortsatt venter på oppgradering? Har 15/15, venter på 40/40. hvilken leverandør har du? Edit: Ser nå at det står du kommer fra Rogaland på profilen din, regner med du da har Haugaland eller Dalane Haugaland blir oppgradert natt til den 16. juni Dalane blir oppgradert natt til den 26. eller natt til den 28. juni Husker ikke helt 100% hvilken dato... Endret 14. juni 2011 av trrunde Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lyse / stavanger. Vet du oppgraderingsdato her? Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Lyse / stavanger. Vet du oppgraderingsdato her? Lyse er oppgradert, Lyse ble tatt i 3 omganger, siste bulk ble tatt natt til den 10.05 Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Jeg sidder fortsatt på original hastighet.. Har kontaktet support tidligere, de har ingen kontroll over noen ting som helst. Hva bør jeg gjøre? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Restart Altibox-boksen. Altså hovedboksen, der fiberen kommer inn. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) ring feilmeldingen, døgnåpen tjeneste 03345 Endret 14. juni 2011 av trrunde Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har idag 30/30 Mbit/s fra skagerak fiber med en CPL4 router. Etter det jeg forstår så må jeg ha en ny router for og få 60/60 Mbit/s...Er det noen som vet om det er kundene selv som må stå for kostnadene ved bytte av router når oppgraderingen kommer?? Er jo bare 3 år siden de koblet inn den jeg har idag og synes nå det er rart at den allerede nå er utdatert.....Håper noe vet....Orket ikke og sitte i en lang telefon kø så velger og ta det her.... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ut med 2495kr for å bytte ut CPL4, og her er det ikke et år siden jeg fikk det engang enda. Fikk beskjed om at 15 juni var siste dag for oppgradering (av EB), men har selv ikke fått noen økning enda. Endret 15. juni 2011 av L O G I M A N Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Skal du ha 60/60, men modemet ikke takler høyere enn 40/40, har du rett på nytt. Det du må gjøre er å ringe og mase på at internettet ditt er tregt, til slutt sender de en mann for å sjekke dette opp. Da finner de ut at modemet ditt er begrensningen, og bytter dette ut. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg sa at jeg ikke var interisert i å betale for å få den nye hastigheten. Jeg spurte om den hjemmesentralen taklet hastighetsøkninger uten tull, og fikk ja. Men det fikk jeg ikke noe svar på. Har sendt purring nå siden jeg fortsatt har 30/30. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ut med 2495kr for å bytte ut CPL4, og her er det ikke et år siden jeg fikk det engang enda. Fikk beskjed om at 15 juni var siste dag for oppgradering (av EB), men har selv ikke fått noen økning enda. EB ble oppgradert 09.06... Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg fikk beskjed om at jeg måtte ut med 2495kr for å bytte ut CPL4, og her er det ikke et år siden jeg fikk det engang enda. Fikk beskjed om at 15 juni var siste dag for oppgradering (av EB), men har selv ikke fått noen økning enda. EB ble oppgradert 09.06... EB skulle oppgradere sine linjer til senest 15.06.2011 ifølge den siste mailen fra supporten dems. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg prøver igjen. Er det noen her som har den hvite Telsey CPL4 hjemmesentralen (den med halvbuet topp og 54mbits wlan) som har hastigheter over 40/40? Har du den da evnt i bridgemodus med egen router? Altiboks har jo tilbydd høyere hastigheter enn 40/40 og må jo da også hatgt tilbud til disse med en hjemmesentral som takler disse hastighetgene? Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg prøver igjen. Er det noen her som har den hvite Telsey CPL4 hjemmesentralen (den med halvbuet topp og 54mbits wlan) som har hastigheter over 40/40? Har du den da evnt i bridgemodus med egen router? Altiboks har jo tilbydd høyere hastigheter enn 40/40 og må jo da også hatgt tilbud til disse med en hjemmesentral som takler disse hastighetgene? Fungerer i bridge her på 60/60. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, ender vel med at jeg og må gjøre det. Betaler iallefall ikke 2500kr for en ny sentral. Kjedelig med enda en boks, men kanskje like greit. Tungvint å åpne porter osv på hjemmesentralen siden det gjøres via web med påfølgende restart. Lenke til kommentar
thomit Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Da er Discovery og Animal Planet tilbake i basisutvalget, samtidig som vi beholder BBC-kanalene. Glimrende. Da venter jeg bare på at vi får inn CNN og Al Jazeera, til fordel for et par av tegnefilmkanalene, som det er uforholdsmessig mange av. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Fikk hastighetsøkningen min etterhvert og, men måtte sette sentralen i bridge mode først. Får mellom 62-70mbits begge veier nå, så kan ikke klage Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har idag 30/30 Mbit/s fra skagerak fiber med en CPL4 router. Etter det jeg forstår så må jeg ha en ny router for og få 60/60 Mbit/s...Er det noen som vet om det er kundene selv som må stå for kostnadene ved bytte av router når oppgraderingen kommer?? Er jo bare 3 år siden de koblet inn den jeg har idag og synes nå det er rart at den allerede nå er utdatert.....Håper noe vet....Orket ikke og sitte i en lang telefon kø så velger og ta det her.... Regner med du bor i vestfold? mange i vestfold med cpl4 eller 5 som har 30/30, driver jeg å bytter ut nå. Har du ikke hørt noe? Kostnadene tar skagerak. Cpl4 er ganske utdatert ja. Er mange jeg installerte fiber hos før jul som fikk cpl5 som jeg er tilbake og bytter til cpl7 nå. Jaja, skagerak som taper penger, så ikke tenk på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå