nlight Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Ingen aprilspøk fra min side, men jeg fikk 60/60 i går fant jeg ut Måtte hjemmesentralen restartes? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 (endret) skal sjekke nå! edit: fortsatt 15/15. skal restarte hjemmesentralen og sjekke ;D Krysser fingrene. Endret 1. april 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
iVandal Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Hvilken leverandør har du Wipeout? grattis! Lenke til kommentar
Alte-to Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 NTE Kunder får det i MAI iflg en E-post jeg fikk fra NTE ang. saken ...det blir nå etter hvært da. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Jeg restartet ikke hjemmesentralen, men så plutselig at jeg hadde godt over dobbelt opplastingshastighet og kjørte deretter tpstest. Jeg har forøvrig EB i Drammen som ISP. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 1. april 2011 Del Skrevet 1. april 2011 Lover bra. Har selv EB, så satser på økningen kommer snart Lenke til kommentar
iVandal Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 Det er jo lov å poste speedtest.net-resultater her. Hadde vert digg å sett noen 60/60 og 100/100 resultater etter hvert. Her har du min 10/10 på en lørdags formiddag. Det jeg liker med altibox er at de gjerne overpresterer, i motsetning til de fleste ADSL og kabel tilbydere som nesten alltid underpresterer. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 2. april 2011 Del Skrevet 2. april 2011 NTE Kunder får det i MAI iflg en E-post jeg fikk fra NTE ang. saken ...det blir nå etter hvært da. Jaja, bedre sent enn aldri Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 EB i Drammen: Har testet å restarte hjemmesentralen, men ser ikke ut til at hastigheten har økt enda. Francis Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Litt dårlig testresultat på opphastighet nå, men det er av den enkle grunn til at jeg laster opp alle bildene mine på jotta.no samtidig. Edit: EB i Krokstadelva. Endret 3. april 2011 av Wipeout Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 3. april 2011 Del Skrevet 3. april 2011 Slettes ikke værst det, Wipeout! Håper jeg får min fartsøkning om ikke så alt for lenge, hehe. Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Sendte epost til Østfoldfibenett og spurte når de skulle øke hastighetene. Fikk til svar at dette skjer i mai/juni pga at alle kundene til Altibox skal ha denne oppgraderingen må de gjøre det puljevis. Jeg gleder meg til 40/40 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 5. april 2011 Del Skrevet 5. april 2011 Småkjipt, men jeg klarer meg Lenke til kommentar
mark Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 jeg sendte epost til lyse om når min linje ble oppgradert, fikk svar: Hei, Takk for henvendelsen. Vi oppgraderer hastigheten til alle våre altibox kunder. Omleggingen begynte 01.04.11. Nøyaktig når den fysiske endringen trer i kraft er litt usikkert, men prosessen er i gang . Vennlig hilsen Lyse AS jo takk for svaret liksom Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Har en 30/30 linje fra Skagerak fiber....Ikke skjedd noen oppgradering her enda dessverre....Er det noen som har Skagerak fiber og har blitt oppgradert så hiv inn en post om det da... Endret 6. april 2011 av Znoken Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 til meg sa NTBB at deres kunder skulle få det 12-19 mai til meg sa NTBB at deres kunder skulle få det 12-19 mai til meg sa NTBB at deres kunder skulle få det 12-19 mai Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Ojada! Ekstremt dårlig ping og upload, men jeg er usikker på hvem som bruker nettet i huset. Uansett dette er bra. 40/40 til 349kr måned. EDIT: Testet via trådløst tilkobling (n) EDIT2: Ble litt bedre med remote desktop på server i kjeller med 1gbps tilkobling: Endret 6. april 2011 av Ballestikk Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Du bor jo i Fredrikstad? Jeg får se i morgen kveld. Sitter på mobilen og datanett nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Lofotkraft. vet ikke hvorfor jeg får 20mbit opp bare, laster ikke opp noe som helst. MEN, faren til en kompis av meg fikk 45/70, snakk om overprestering. Syns de kan dele litt med meg så jeg får 40/40 og ikke 40/20 -.- Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Du bor jo i Fredrikstad? Jeg får se i morgen kveld. Sitter på mobilen og datanett nå. Stemmer at jeg bor i Fredrikstad (kråkerøy) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå