L O G I M A N Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg har EB. Fikk fiber sent i fjor sommer. Fikk også CPL5 boks. Men skal jeg ha en ny CPL 7 skal de ha 2495kr ble jeg fortalt. CPL 7 må vel ha eksistert en stund, for de har jo hatt 50/50 og 100/100mbit som et alternativ en stund og. Jeg ble iallefall skuffet over at hjemmesentralen allerede var så utdatert som den var. Så derfor måtte jeg over i bridge mode. Men det har en hel del andre fordel også, da det er knotete å gjøre de få instillingene man ellers kan på hjemmesentralen. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Et spørsmål, hva er CPL5? Har selv lyse 60/60, som jeg har hatt siden 05. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 CPL5 er betegnelsen på hvilke hjemmesentral du har. Mener denne er hvit? Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) CPL5 er en hvit stor sentral uten antenne som er buet i toppen. Her i vestfold ble denne en flopp, da vi installerte den i siste halvdel i fjor, og nå bytter den til fordel for CPL7. EDIT: En ting jeg stusser på er hvorfor altibox kaller den CPL5 når telsey selv kaller den CPL6. Og hvor er den imellom? det mangler jo i såfall CPL 5.. Eller 6 Men det er av mindre betydning Endret 8. juli 2011 av spax Lenke til kommentar
kjaks Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Hvor mye koster det å oppgradere fra CPL5 til CPL7? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 18. juli 2011 Del Skrevet 18. juli 2011 Virker som det varierer her. Min leverandør EB skal ha 2495kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå