phlake Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Jeg har også en PowerMac G5 som det der, med 7GB RAM og diverse, inkl original Adobe CS2-pakke. Har ikke bestemt meg for om jeg vil selge den eller modde den. Har i hvert fall ikke bruk for en burk med OSX stående... Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 Ingen vits i å ødelegge en fungerende maskin. Selg den, og kjøp en defekt maskin for pengene. Da har du litt igjen til byggingen også ;-) Lenke til kommentar
phlake Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Hehe, takk for tips Får vel prøve Finn.no, tenker jeg. Jeg er jo sånn sett fornøyd med Fractal Designkabinettet jeg har fra før, og etter å ha brukt 9 dollar på ekstra vifter fra Dealextreme har systemtemperaturen gått ned med 10-15 grader! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2012 Vel, Fractal-kabinettene er OK, men G5 og Mac Pro er mye penere! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. november 2012 Forfatter Del Skrevet 17. november 2012 (endret) .....::::::::::..... Ny oppdatering!.....::::::::::..... Endret 17. november 2012 av konduktans Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 .....::::::::::..... Ny oppdatering!.....::::::::::..... Tør du faktisk og kjøre raid0? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Absolutt. Hvorfor skulle jeg ikke det? Lenke til kommentar
wtf1337 Skrevet 19. november 2012 Del Skrevet 19. november 2012 Absolutt. Hvorfor skulle jeg ikke det? Hva om en disk havarerer? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. november 2012 Forfatter Del Skrevet 19. november 2012 Gjør da ikke noe. Mister ikke mer verdifull data om en enkelt disk havarerer enn at en i RAID0 havarerer! Alt av spill ligger i skyen, og programmer/spill/operativsystemer/filer blir tatt backup av ;-) Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 11. januar 2013 Del Skrevet 11. januar 2013 Godt å se at det er andre som fremdeles bruker keytronic ergoforce serien. Beste tastaturet jeg har. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. februar 2013 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2013 Beklager sent svar, trodde jeg allerede hadde svart! Hadde Ergoforce en stund, men har nå gått over til SteelSeries 6Gv2(modifisert for 2x Windows-tastaster). Mye bedre tastatur, og de svarte bryterne er veldig gode og harde :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå