konduktans Skrevet 24. april 2011 Forfatter Del Skrevet 24. april 2011 Litt sent svar Jeg kastet den langt pokkerivold. Bare drit. Propertære G5-prosesorer og rart HK. Mye bedre med QUAD! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 25. mai 2011 Del Skrevet 25. mai 2011 Sånn kan det gå, kankje du skal satse på å bruke psu festen du fikk av meg, og bruke en strømforskyning istedet for å modde sammen 2 og drepe flere? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2011 Så ikke denne før nå. Aktivitet FTW. He he. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Trodde denne var død. Ser bra ut så langt. Synes du burde ære apple sitt pene design og rydde kablene veldig godt på innsiden når det er ferdig. Endret 10. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 He he, jeg gir nok ikke opp så fort :-) Skal se om jeg ikke klarer å grave frem digitalkameraet og ta noen ordentlige bilder av skjønnheten. Kabelrydding utover slik det ser ut nå blir nok vanskelig. Har meget begrenset lengde på kablene. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Heisan. Tittet nettopp på loggen din. Utrolig mye arbeid Beundrer den tilkoblings-jobben din. Utrolig mange kabler og det er fort gjort å ta feil.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Takk for det! :-) Det har nok gått med et par døgn i arbeids- og researchtid på dette bygget! Dette innlegget skriver jeg forøvrig på G5-en. Den er endelig operativ. Det er veldig uvant, for jeg skriver på USA-layout Razer BlackWidow Stealth Ultimate. Er vant med vanlig "gummiknott-tastatur". Oppdaterer nok i løpet av kvelden/morgendagen ang. fremgang! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Ser bra ut dette. Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 21. november 2011 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg må innrømme at jeg igjen er veldig imonert av denne=) Innsiden er så som så, men jeg tror ikke det var hovedmålet ditt å få noe "MDPC-innside" Om jeg skulle gitt deg en karakter så hadde terningen blitt liggende med 5 øyne opp Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 3. februar 2012 Del Skrevet 3. februar 2012 Må dere booste konduktans opp litt da, han trenger motivasjon for faen! Nå som han har fått H60 kjøler blirre gromt Lenke til kommentar
MariusOX Skrevet 6. februar 2012 Del Skrevet 6. februar 2012 Er denne den samme som jeg har sett og følt med på, på Bit-tech? O.o Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 6. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2012 @sewero: Haha, takk for det! Sjekker litt priser på ferdigkuttede plater, og det ser ut som om det er håp :-) @mariusox: Plukket bildene fra en logg google serverte meg. Ikke helt utenkelig at den er fra bit-tech(orker ikke å lete opp lenken) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Ferdig kutta til hk brett du tenker på nå? Blir vel bra etterhvert når jeg får starta opp arbeidsloggen min og Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Jepp. Og til bakplaten! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 (endret) Naice Driver å leiter etter liten ir sender nå, men finner ingen som kan gjemmes lett i kabinettet /bluetooth fjernkontroll. Edit: Masse masse masse skrivefeil xD Endret 7. februar 2012 av Sewero Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 He he. Det er enkelt å mekke IR-mottaker da. Det er bare å lodde på samme måte som blåtann-brikken du fikk av meg :-) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Var det jeg tenkte på også, men har bare finni gedigne ir-mottaker, siden det er vel det jeg trenger for fjernkontroll? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 Indeed it is. Skal montere det i HTS-en min jeg også(Ja, jeg lagde en ny forkortelse. HomeTheatreServer). Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 7. februar 2012 Del Skrevet 7. februar 2012 Da erre bare å mekke en ekstra da ;D Gjerne med forlenger kabel så jeg kan modde den inn i viftestyrings plassen jeg skal lage nede i kabinettet Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2012 500 kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå