Geir Einar Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 altså et sånt kabinett med det utseendet fortjener jo bare det beste 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 Aaah. Helt enig i den :-) Skal gjøre mitt beste for at det blir pent også innvendig :-) Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 det er bra stå på værtfall vurderer vannkjøling i min worklog men så er det hva lommeboka sier til det da Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Høres bra ut Gleder meg til neste update Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 det er bra stå på værtfall vurderer vannkjøling i min worklog men så er det hva lommeboka sier til det da I will. Vannkjøling er gøy, og anbefales om du kan ta deg råd :-) Høres bra ut Gleder meg til neste update Det gjør jeg også! Har eksamen på fredag, men det er fortsatt veldig vanskelig å ikke jobbe med maskinen! Har boret/kuttet hull på baksiden til radiatoren, og driver med litt testing og leking med vannkjøling. Det går veldig sakte, men sikkert fremover. Muligens, hvis jeg er heldig, så klarer jeg å ordne meg en billig tokjerne-prosessor, og plutselig har jeg et utmerket mediesenter/server-oppsett som faktisk kan gjøre litt nytte for seg :-) Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Way ahead of 'ya! Driver med lekkasjetesting as we speak Lenke til kommentar
Cleafox Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Smooth! Ser jo faktisk bra ut Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Takk for det! Det har vært noe helt jævlig mye jobb. Skal gjøre litt matte nå, og så prøver jeg å installere OS i kveld ;-) Jeg tenker Win7 på en 64 GB SSD, og 1 TB lagring. Er det godkjent? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 win7 på 64gb ssd og 1tb til lagring? Om det er godskjent? Ja, det er det, har faktisk litt dårligere selv.. Men må si bra jobba! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Takk, takk! Fant ut at hovedkortet ville ha 24-pin, mens PSU ville gi 20-pin. Så nå har jeg sittet i en time og kødda med den helvetes kontakta, og er endelig ferdig. Men jeg har gjort feil. Så da er det bare å gjøre det på nytt. GØY!!!!!! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. mars 2011 Del Skrevet 29. mars 2011 Skal vel gå med 20pin selvom det er 24pin på hovedkortet mener jeg og huske Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 29. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2011 Meh. Kulere med 24 pin! Fant ut at jeg har driti meg langt oppover leggen da. Bygget ville blitt MYE ryddigere inni om jeg ikke hadde ødelagt den gamle strømforskyningskassen :/ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Danke! Var ikke akkurat vanskelig å få til :-) Hvis noen har lyst til å sponse prosjektet mitt, så har jeg følgende til salgs: http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/20373 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 31. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2011 Har noen av dere peil på hva som er flaskehalsen i systemet mitt? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1313873 Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 Høres bra ut btw, fikk du bruk for psu holderen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 14. april 2011 Forfatter Del Skrevet 14. april 2011 Ja! Skrev jo det i forrige post :-) Maskinen ville forøvrig ikke slå seg på etter jeg slo den av i sta, så måtte klokke ned til 3,4 GHz igjen. Kjedelig! Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Hva gjør du med hardwaren som sto i den da? Vet ikke helt hva som sto i macen, men det du setter i vil jo egentlig ikke være så mye kraftigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå