The Crusher Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 kankje du kan kutte til hk platen så den passer? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Jo, var planen det. Men er vanskelig å få det fint. En kompis ga meg idéen om å kutte på skrå der som vifta er, for da får jeg lurt den ned i kabinettet. Det var slettes ikke dumt! Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 du kan jo lage custom fester til psu, eller bruke gaffateip.. Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2011 Slit a gitt! Gaffa blir ikke noe pent. Tenkte at det skulle bli halvveis profft når det er ferdig :-P Men har luktet litt på tanken om å skjære ut et PSU-feste fra en eller annen PC i elretur-dunken, og feste det i den gamle PSU-en(slik at jeg får brukt den originale kontakten). Jeg kan ikke egentlig se for meg noen bedre måte å gjøre det på. Det er tross alt meningen å kunne bytte PSU etter hvert hvis det er nødvendig ^^ Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 3. mars 2011 Del Skrevet 3. mars 2011 Jeg har faktisk feste til psu liggendes her. Fra en maskin fra 1998 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 (endret) Hvis du ikke trenger det, så vil jeg gjerne ha det. Skal skrive link til deg i arbeidsloggen om du sponser ^^ EDIT: Ja, jeg sitter og måler frem til pinout på frontpanelet på G5-kassa kl. 02.15 om morgenen ^^ Endret 4. mars 2011 av conflict Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Pent! og lykke til. Har selv gjort noe lignende, men litt mer modding av kabinettet i mitt prosjekt da:D Link i signatur om du trenger inspirasjon:) Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 EDIT: Ja, jeg sitter og måler frem til pinout på frontpanelet på G5-kassa kl. 02.15 om morgenen ^^ Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2011 Stilige greier. Liker bakplaten. Men har du gitt opp? Har du gjort noe mer på prosjektet ditt? Gruer meg egentlig litt til å lodde I/O. Blir sjukt mye jobb. Har faktisk tenkt til å ofre en 5m TP-kabel for å ha nok kabel Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 Mangler vell bare å kobble IO panelet og lime inn litt netting i hullet bak, så er vell stort sett ferdig =) Men blei lei og gidder ikke dra den frem fra skrivebordet og plukke i stykker når det betyr jeg blir uten PC i time/dagevis Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 4. mars 2011 Del Skrevet 4. mars 2011 viktig å merke kabler ja Må virkelig si at jeg følger ekstra med på mac prosjektene her inne. Har egentlig litt lyst til å snakke med fattern for å bygge en pc i en emac.. men tviler på at jeg får lov... Keep up the good work! Den psu festa vet jeg faktisk ikke om jeg trenger. skal tenke litt på det Lenke til kommentar
frikish Skrevet 5. mars 2011 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Kul framdrift. Har selv et G5 som eg vil lage til Hackintosh Endret 5. mars 2011 av frikish Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Du må jo fortsette og legge ut bilder! Ikke alle som legger i gjenn en kommentar men mange som følger med på hva du gjør med pc'n din Om du ikke har lagt merke til det så har du snart 1000 visninger på workloggen din Elsker foresten prosjektet Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Har sett selv at det er lite kommentarer, men mange som leser workloggene.. Men fortsett å legg ut bilder da, er jo noen som både følger med og kommenterer! Så langt, veldig bra jobbet. Keep up the good work! 1 Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 25. mars 2011 Del Skrevet 25. mars 2011 140mm radiator bør holde om du har tenkt og bruke den hw som er i førsteposten Gleder meg til og se resultatet Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder meg fælt til du kommer med update i kveld og håper du kommer med ny worklog i såfall skal jeg bli flinkere til og kommentere Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 Gleder meg! Kommenterer alle worklogger jeg kommer over 1 Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 He he. Koselig å høre! :-) Lenke til kommentar
Geir Einar Skrevet 26. mars 2011 Del Skrevet 26. mars 2011 har lest bedde prosjektene dine nå blir interresangt og se om du får til det med flashdisken håper du får fiksa vannkjølinga sånn at det ser proft ut i G5 kabinette alt under det er jo egentlig dårlig gjort med tanke på at det kabinette er vel noe av det finesete jeg vet om stå på videre Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2011 I hope so. Har hørt om mange som har store problemer med det, men er lov til å håpe at det går mer eller mindre smertefritt :-) Såklart blir vannkjølinga proff. Vel, den blir proff fra utsiden :-) "alt under det er jo egentlig dårlig gjort med tanke på at det kabinette er vel noe av det finesete jeg vet om " Hva mente du med det? :-P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå