pbn Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Jeg hadde originalt den windows messengeren som fulgte med XP, men så lastet jeg ned msn6 og installerte det. Men når jeg prøver å logge inn med msn6 får jeg opp beskjed om at tjenesten midlertidig er ute av drift. Når jeg sjekker statusen på msn sine sider står det at alt fungerer som normalt. Den gamle messengeren som fortsatt ligger inne virker, men den er helt på bærttur.. den husker ikke brukernavn eller passord og den bruker lang tid fra jeg trykker på den til det skjer noe.. Har forresten nettopp installert windows xp på nytt (4 timer siden) Noen som har peiling? eller har vært borti dette før? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Kan nok ha noe med at den tidligere msn-versjonen ligger å "gnukker".. Det jeg gjorde var å uninstalle de gamle versjonen. Settings --> Control Panel --> Add/Remove Programs --> Add/Remove Windows Components --> Så finner du MSN og uninstaller den. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Tipper du fikk meldingen "Kunne ikke logge på fordi du logget på et annet sted" Prøv å kjøre dette programmet og merk av for avinstallering av Windows Messenger: http://www.dougknox.com/xp/utils/MessengerDisable.zip Etterpå legger du inn MSN Messenger 6.0 og alt fungerer glimrende! Lenke til kommentar
pbn Skrevet 8. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2003 Har avinstallert windows messenger.. men det fungerer fortsatt ikke.. her er feilmeldingen: Signing in to .NET Messenger Service failed because the service is temporarily unavailable. Please try again later. Alle andre på dette lan-et kommer inn.. og vanlig messenger kommer inn også.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå