Gå til innhold

Fifa Ultimate Team, ekstremt vanskelig?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker for mange gode tips så langt:-)

 

Ikke funnet de helt store kjøpene på metoden nevnt over enda, men ser der er et par spillere som går igjen til 500-1000 mindre enn hva en kan få for de. Tar gjerne et par forsøk å få solgt de, men går til slutt og en får en liten gevinst underveis.

 

Men under Squad er der noe som heter generations, hva er dette for noe?

 

Blir spillere automatisk uthvilt om de ikke spiller kamp og er på benken, eller må det legges på kort på dem for å få de kampklar igjen?

Lenke til kommentar

Generations er for de som vil lage et lag med spillerene de har fra ultimate team 10 og 11 blandet, dette laget kan ikke bli brukt i kamper osv.

 

Spillere som ikke spiller kamper blir automatisk uthvilte, de som er benken. Vet ikke om dette gjelder for reservespiller, men jeg antar det.

Lenke til kommentar

Det er ekstremt skjelden at du får noe som gjør det verdt det, spesielt når prisene er så lave som de er nå grunnet inflasjon i markedet. Jeg har fått Ribery og Nani som de eneste som kan bringe inn 20k+ siden FIFA 10. Jeg har ikke kjøpt så voldsomt mange pakker heller, men man kommer til et punkt hvor man skjønner at det kanskje ikke er verdt strevet og at det er andre måter å skaffe gode spillere på.

Lenke til kommentar

Det er ekstremt skjelden at du får noe som gjør det verdt det, spesielt når prisene er så lave som de er nå grunnet inflasjon i markedet. Jeg har fått Ribery og Nani som de eneste som kan bringe inn 20k+ siden FIFA 10. Jeg har ikke kjøpt så voldsomt mange pakker heller, men man kommer til et punkt hvor man skjønner at det kanskje ikke er verdt strevet og at det er andre måter å skaffe gode spillere på.

 

Ja, jeg skal aldri kjøpe mer pakker. Driver å kjøper og seller spiller nå. Tjente nettop 4k på vidic, kjøpte han for 36k og selte han for 40k buy now. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...